Gå til innhold

Vaske sko? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par lyse, semskede sko (er det loafers det heter, tro?) som er blitt ganske møkkete nede ved sålen.

Kan jeg raskt og skånsomt få fjernet lurveriet på noe vis? Helst selv?

Skal på puletur til helga og vil helst være presentabel.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg måtte fikse mine sko her om dagen. Vurderte faktisk å kaste dem siden den lys brune fargen var blitt mørk. Så siden jeg likevel var innstilt på å kaste dem dro jeg til med neglbørste og vann - i et siste desperat forsøk på å redde disse flotte Bianco-skoene. Og tror du ikke det funka?

De ble nesten så godt som nye igjen! :)

Skrevet

Jeg måtte fikse mine sko her om dagen. Vurderte faktisk å kaste dem siden den lys brune fargen var blitt mørk. Så siden jeg likevel var innstilt på å kaste dem dro jeg til med neglbørste og vann - i et siste desperat forsøk på å redde disse flotte Bianco-skoene. Og tror du ikke det funka?

De ble nesten så godt som nye igjen! :)

Jeg har vel strengt tatt ikke så mye å tape, jeg heller - så jeg får ofre neglbørsten og la det stå til, da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har vel strengt tatt ikke så mye å tape, jeg heller - så jeg får ofre neglbørsten og la det stå til, da?

Det var det jeg gjorde.

Nesten gang jeg kjøper sko skal jeg huske å impregnere dem. Jeg tror det er viktig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...