Gå til innhold

Hva er dette for noe nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

This report relates to a message you sent with the following header fields:

Message-id:

Date: Wed, 19 Jan 2005 19:49:42 +0100

From: (min e-post)

To: (en annens e-post)

Subject: Re: Word file

Your message cannot be delivered to the following recipients:

Recipient address: @mail.broadpark.no:(en annens e-post)

Original address:(en annens e-post)

Reason: SMTP transmission failure has occurred

Diagnostic code: smtp;550 Error: For security reasons we reject attachments of

this type

Remote system: dns;mail.broadpark.no (TCP|217.13.4.93|60207|217.13.4.2|25)

(mail.broadpark.no ESMTP Postfix)

---------------

Er dette ett virus tro?

Jeg har ikke prøvd å sende noen e-post til vedkommende. Ikke før heller.

Nb! Jeg skriver en annens e-post på flere steder her, det er for å gjøre det anonymt, men det er samme adresse på de 3 stedene jeg har skrevet det.

Gjest ariedam
Skrevet

Har opplevd det samme, og regnet med at det var virus. Men maskinen fant ingen virus da jeg kjørte anti-programmet, så jeg vet ikke likevel....

Skrevet

Dette er typisk et virus som har prøvd å bruke din mailadresse som avsender. Feilmeldingene blir da sendt til deg i stedet for den som er infisert av viruset.

Skrevet

Dette er typisk et virus som har prøvd å bruke din mailadresse som avsender. Feilmeldingene blir da sendt til deg i stedet for den som er infisert av viruset.

Ja, akkurat ja...

Må nok til med et virussøk igjen da...

Er litt for ukritisk når jeg leter etter bilder på google sikkert...

Skrevet

Ja, akkurat ja...

Må nok til med et virussøk igjen da...

Er litt for ukritisk når jeg leter etter bilder på google sikkert...

Nei, les nå det jeg skrev en gang til. Jeg sa at meldingene blir sendt til deg *i stedet* for til den som ha sendt ut viruset. Det er ikke du som sender ut virus.

Skrevet

Nei, les nå det jeg skrev en gang til. Jeg sa at meldingene blir sendt til deg *i stedet* for til den som ha sendt ut viruset. Det er ikke du som sender ut virus.

Så jeg har ikke virus på min maskin?

Skrevet

Så jeg har ikke virus på min maskin?

Det kan du selvsagt ha. Men denne mailen i seg selv er ikke noe bevis eller indikasjon på det.

Skrevet

Det kan du selvsagt ha. Men denne mailen i seg selv er ikke noe bevis eller indikasjon på det.

Oki, takk for hjelpa:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...