Lurveline Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 This report relates to a message you sent with the following header fields: Message-id: Date: Wed, 19 Jan 2005 19:49:42 +0100 From: (min e-post) To: (en annens e-post) Subject: Re: Word file Your message cannot be delivered to the following recipients: Recipient address: @mail.broadpark.no:(en annens e-post) Original address:(en annens e-post) Reason: SMTP transmission failure has occurred Diagnostic code: smtp;550 Error: For security reasons we reject attachments of this type Remote system: dns;mail.broadpark.no (TCP|217.13.4.93|60207|217.13.4.2|25) (mail.broadpark.no ESMTP Postfix) --------------- Er dette ett virus tro? Jeg har ikke prøvd å sende noen e-post til vedkommende. Ikke før heller. Nb! Jeg skriver en annens e-post på flere steder her, det er for å gjøre det anonymt, men det er samme adresse på de 3 stedene jeg har skrevet det. 0 Siter
Gjest ariedam Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har opplevd det samme, og regnet med at det var virus. Men maskinen fant ingen virus da jeg kjørte anti-programmet, så jeg vet ikke likevel.... 0 Siter
citoyen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Dette er typisk et virus som har prøvd å bruke din mailadresse som avsender. Feilmeldingene blir da sendt til deg i stedet for den som er infisert av viruset. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Dette er typisk et virus som har prøvd å bruke din mailadresse som avsender. Feilmeldingene blir da sendt til deg i stedet for den som er infisert av viruset. Ja, akkurat ja... Må nok til med et virussøk igjen da... Er litt for ukritisk når jeg leter etter bilder på google sikkert... 0 Siter
citoyen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Ja, akkurat ja... Må nok til med et virussøk igjen da... Er litt for ukritisk når jeg leter etter bilder på google sikkert... Nei, les nå det jeg skrev en gang til. Jeg sa at meldingene blir sendt til deg *i stedet* for til den som ha sendt ut viruset. Det er ikke du som sender ut virus. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Nei, les nå det jeg skrev en gang til. Jeg sa at meldingene blir sendt til deg *i stedet* for til den som ha sendt ut viruset. Det er ikke du som sender ut virus. Så jeg har ikke virus på min maskin? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Så jeg har ikke virus på min maskin? Det kan du selvsagt ha. Men denne mailen i seg selv er ikke noe bevis eller indikasjon på det. 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Det kan du selvsagt ha. Men denne mailen i seg selv er ikke noe bevis eller indikasjon på det. Oki, takk for hjelpa:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.