nolte Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Dette har jo hittil vært en mobbefrase, i homofobiens tjeneste, men nå ser det ut til å være noe alle vi menn bør begynne med. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/20/420859.html 0 Siter
lurulf Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hei nolte! Ser ut til at vi startet "tisse-tråd" samtidig :-) 0 Siter
nolte Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Hei nolte! Ser ut til at vi startet "tisse-tråd" samtidig :-) Men jeg brøt målsnøret noen hundredeler før deg. Det er viktig i i dagens konkurransesamfunn. Det er kun vinnerne som kommer i historiebøkene, vet du....;-) 0 Siter
lurulf Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Men jeg brøt målsnøret noen hundredeler før deg. Det er viktig i i dagens konkurransesamfunn. Det er kun vinnerne som kommer i historiebøkene, vet du....;-) Ja, det var irriterende at du kom først... Men som en god sølv-vinner får jeg klatre opp på pallen og gratulere med gullet! *Gratulerer og hever armen din i været* 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Ja guri malla - hvorfor skal mannfolk oppføre seg som de var utendørs når de er inne? - 0 Siter
Gjest teite mannfolk Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hadde en gang en bekjent som mente at den verste straff han kunne tenke seg for et mannfolk var å få utstyret kappet av. "For tenk å måtte SITTE og tisse som et kvinnfolk ! Fy fa.....". 0 Siter
Gjest alwar Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Dette er jo løsningen på det stadig tilbakevendende problemet med doringer som står oppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.