Gå til innhold

Menn som sitter og tisser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei nolte! Ser ut til at vi startet "tisse-tråd" samtidig :-)

Skrevet

Hei nolte! Ser ut til at vi startet "tisse-tråd" samtidig :-)

Men jeg brøt målsnøret noen hundredeler før deg. Det er viktig i i dagens konkurransesamfunn. Det er kun vinnerne som kommer i historiebøkene, vet du....;-)

Skrevet

Men jeg brøt målsnøret noen hundredeler før deg. Det er viktig i i dagens konkurransesamfunn. Det er kun vinnerne som kommer i historiebøkene, vet du....;-)

Ja, det var irriterende at du kom først...

Men som en god sølv-vinner får jeg klatre opp på pallen og gratulere med gullet!

*Gratulerer og hever armen din i været*

Skrevet

Ja guri malla - hvorfor skal mannfolk oppføre seg som de var utendørs når de er inne? -

Gjest teite mannfolk
Skrevet

Hadde en gang en bekjent som mente at den verste straff han kunne tenke seg for et mannfolk var å få utstyret kappet av. "For tenk å måtte SITTE og tisse som et kvinnfolk ! Fy fa.....".

Skrevet

Dette er jo løsningen på det stadig tilbakevendende problemet med doringer som står oppe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...