Gå til innhold

Til gutter/menn her inne: Sitter du når du tisser?

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurulf

20

• Goliath

17

• flisa

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er dame, men svarer. Gutten min på 6 står og tisser. I bursdagen hans nå så måtte jeg følge en liten venn på do, og han satt og tissa, skulle attpåtil tørke snabben etterpå. Det syns jeg var snålt. Trodde alle gutter tar etter faren sin, og begynner å stå og tisse så snart de rekker opp til doen.

Skrevet

Er dame, men svarer. Gutten min på 6 står og tisser. I bursdagen hans nå så måtte jeg følge en liten venn på do, og han satt og tissa, skulle attpåtil tørke snabben etterpå. Det syns jeg var snålt. Trodde alle gutter tar etter faren sin, og begynner å stå og tisse så snart de rekker opp til doen.

Jeg trodde også tidligere at gutter tok etter faren sin... Mannen min sitter nemlig (har problem med å stå pga en ryggskade), men sønnen min vil likefullt stå!

Gjest må vel være anonym da...
Skrevet

Både mannen og sønnen min sitter og tisser. Urovekkende at du syntes det var merkelig.. Virkelig en skandale at han ville tørke seg etterpå.

Skrevet

Både mannen og sønnen min sitter og tisser. Urovekkende at du syntes det var merkelig.. Virkelig en skandale at han ville tørke seg etterpå.

Skal vedde på at snålingen ville vaske hendene etterpå også.

*rister på hodet*

Gjest Piss rundt omkring er ikke ok
Skrevet

Har tre mannebein i huset og alle tre sitter for det meste og tisser. Hjemme iallefall. Så jeg slipper alt sølet rundt do. Deilig.

Skrevet

Har tre mannebein i huset og alle tre sitter for det meste og tisser. Hjemme iallefall. Så jeg slipper alt sølet rundt do. Deilig.

Enig! Det er ikke delikat når sønnen min eller hans små venner bommer på doen og det flyter tiss på gulvet. Flere av dem glemmer også å løfte doringen, så jeg har opplevd å sette meg på tissesøl på kanten fra en annen gutt en gang jeg glemte å se meg for... Æsj!

Skrevet

Min sambo står, og jeg er faktisk blitt mobbet her inne for det... av en viss en som selv går rudt med masse rest-urin.. Ha-ha-ha!

Skrevet

Min sambo står, og jeg er faktisk blitt mobbet her inne for det... av en viss en som selv går rudt med masse rest-urin.. Ha-ha-ha!

Min sambo sitter, og dét er jeg blitt mobbet for. jaja, gitt.. :-)

Skrevet

Min sambo sitter, og dét er jeg blitt mobbet for. jaja, gitt.. :-)

Ja, med den korreksjonen skjønte jeg det bedre ;)

Men hvem er det som har mobbet da *nysgjerrig*

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

trodde menn syntes det var teit å sitte, men har oppdaget at flere gjør det! Særlig de som har bodd alene, og sett sølet!

gremmes over noen av barna/tenåringene på besøk, som tisset i hytt og vær, litt av en jobb å vaske. og med varmekabler blir det stekt urin! Ganske unødvendig. Vil man stå, må man være treffsikker, og ikke blind. men ordne opp etter seg.

Skrevet

Ja, med den korreksjonen skjønte jeg det bedre ;)

Men hvem er det som har mobbet da *nysgjerrig*

Tja, vi får vente og se om han tør vise seg i en tråd som denne.. :-)

Skrevet

Tja, vi får vente og se om han tør vise seg i en tråd som denne.. :-)

Ja, ja, jeg får vel bare vente da. Begynner jeg å gjette, så risikerer jeg vel å fornærme noen...

Gjest Shira12
Skrevet

Samboeren min sitter faktisk og tisser hjemme, hva han gjør ellers vet jeg ikke.

Han har gjort det så lenge jeg har kjent han, men etter jeg fikk en blæresykdom og vi fikk mer info om den "urologiske verden" er han blitt mer ops på det.

Så det som står i artikkelen har vi vært klar over lenge.

Skrevet

Samboeren min sitter faktisk og tisser hjemme, hva han gjør ellers vet jeg ikke.

Han har gjort det så lenge jeg har kjent han, men etter jeg fikk en blæresykdom og vi fikk mer info om den "urologiske verden" er han blitt mer ops på det.

Så det som står i artikkelen har vi vært klar over lenge.

Jeg har også vært klar over det som står i artikkelen en stund.

Sønnen min har lett for å få blærekatarr om vinteren, så jeg har fått det tipset at han bør sitte for å få tømt blæren helt. Men han vil som sagt helst stå...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har også vært klar over det som står i artikkelen en stund.

Sønnen min har lett for å få blærekatarr om vinteren, så jeg har fått det tipset at han bør sitte for å få tømt blæren helt. Men han vil som sagt helst stå...

Det er vel ikke alltid så lett og få de små håpefulle til og gjøre noe annet enn hva som er vanlig, og etter som jeg har forstått, er det vanlig og stå, og tabu og sitte.

Men det er skremmendes hvor mange som sliter med resturin og prostataproblem.

Nå har vi iallefall slått ett slag for skikkelig tømming av blære her på DOL ;-)

Skrevet

Det er vel ikke alltid så lett og få de små håpefulle til og gjøre noe annet enn hva som er vanlig, og etter som jeg har forstått, er det vanlig og stå, og tabu og sitte.

Men det er skremmendes hvor mange som sliter med resturin og prostataproblem.

Nå har vi iallefall slått ett slag for skikkelig tømming av blære her på DOL ;-)

Ja, dagens gode gjerning :-)

Skrevet

Jeg står, men skjønner nå at jeg burde sitte.

Kommer jeg da til å sitte i fremtiden?

Si det.....men heller tvilsomt:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sitter stort sett, og framover skal jeg sitte mer.

Skrevet

Jeg står, men skjønner nå at jeg burde sitte.

Kommer jeg da til å sitte i fremtiden?

Si det.....men heller tvilsomt:-)

Tenk på prostata-kreft, så setter du deg nok likevel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...