Gå til innhold

Til gutter/menn her inne: Sitter du når du tisser?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det går en annen tråd her nå om ob, loing og en eller annen dings som renner over når den er 3/4 full.

Også meget interessant og noe jeg har fundert særdeles mye på.

Kanskje også av interesse for deg?

Renner over? Er det i wetsex-tråden inne på seksualitet?

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurulf

20

• Goliath

17

• flisa

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest vaskekona
Skrevet

Denne linken skal jeg sende til mine sønners far. Jeg hadde lært eldstegutten å sitte og tisse, det skar seg da faren lo av han og påpekte at gutter skal STÅ og tisse.

Jeg er lei av å tørke tiss rundt hele doskåla, overivrige gutter treffer ikke.

Skrevet

Hvor har det blitt av din humoristiske sans...?

Har du tenkt over at dosølet på setet kanskje er årsaken til at vi heller står enn sitter? :-)

Hmm, nei det har jeg ikke tenkt på. Kan forstå det om det er et offentlig toalett, men hjemme hos deg, er det kanskje bare du som søler???

Skrevet

Det går en annen tråd her nå om ob, loing og en eller annen dings som renner over når den er 3/4 full.

Også meget interessant og noe jeg har fundert særdeles mye på.

Kanskje også av interesse for deg?

Jeg tror SDD har uttalt seg i en tilsvarende tråd en gang før. Da var han ikke overbegeistret...

Skrevet

Skulle nesten tro det, men tråden befinner seg på åpent forum rett over denne - se "ob".

Skrevet

Ups...feil.

Den heter selvfølgelig "tamponger"....:-)

Skrevet

Hmm, nei det har jeg ikke tenkt på. Kan forstå det om det er et offentlig toalett, men hjemme hos deg, er det kanskje bare du som søler???

Søler aldri - treffsikker som bare det:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skulle nesten tro det, men tråden befinner seg på åpent forum rett over denne - se "ob".

Jeg klikker meg av prinsipielle grunner aldri inn på tråder som omtaler tamponger eller middagsmat.

Skrevet

Jeg klikker meg av prinsipielle grunner aldri inn på tråder som omtaler tamponger eller middagsmat.

Prinsipper er til for å brytes.

Skrevet

Søler aldri - treffsikker som bare det:-)

Wow, så flink du er - selv når du er full?

Sa du ikke til flisa at du trengte ekstra stort dolokk i fylla?

Skrevet

Wow, så flink du er - selv når du er full?

Sa du ikke til flisa at du trengte ekstra stort dolokk i fylla?

For det første så er det jo nettopp fordi hullet er så stort når setet er oppe, at jeg treffer i fylla.

For det andre så drikker jeg meg aldri så full at jeg mister kontrollen over junior.

Og for det tredje så snakket jeg generelt om menn. Selv er jeg selvfølgelig flinkere enn de fleste:-)

Skrevet

For det første så er det jo nettopp fordi hullet er så stort når setet er oppe, at jeg treffer i fylla.

For det andre så drikker jeg meg aldri så full at jeg mister kontrollen over junior.

Og for det tredje så snakket jeg generelt om menn. Selv er jeg selvfølgelig flinkere enn de fleste:-)

Ja, klart du er flinkere enn de fleste, det har jeg da skjønt!

Største problemet med søl er forøvrig ikke når doringen løftes - største problemet er alle de guttene som tisser UTEN å løfte ringen, og dermed søler på ringen!

Men nå skal vi jo få alle til å sitte og tisse, så da blir det problemet løst.

Men hva synes du om damebegeret da, siden du smugleste i tampongtråden uten å kommentere noe der?

Skrevet

Ja, klart du er flinkere enn de fleste, det har jeg da skjønt!

Største problemet med søl er forøvrig ikke når doringen løftes - største problemet er alle de guttene som tisser UTEN å løfte ringen, og dermed søler på ringen!

Men nå skal vi jo få alle til å sitte og tisse, så da blir det problemet løst.

Men hva synes du om damebegeret da, siden du smugleste i tampongtråden uten å kommentere noe der?

Bare så det er sagt - jeg tisser ALDRI uten å løfte doringen (bortsett fra i går når jeg "prøvesatt" å tisse:-).

Når det gjelder min smuglesing av tråden om tamponger og damebeger, så må jeg jo si at jeg lærte noe nytt. Har aldri hørt om damebeger før, og det virker jo greit?

Det eneste som slår meg er at det må være litt upraktisk de ganger de renner over....og at det muligens er litt plundrete å få på plass slik at det sitter "riktig"?

Dog har jeg lite erfaring med dette....:-)

Skrevet

Bare så det er sagt - jeg tisser ALDRI uten å løfte doringen (bortsett fra i går når jeg "prøvesatt" å tisse:-).

Når det gjelder min smuglesing av tråden om tamponger og damebeger, så må jeg jo si at jeg lærte noe nytt. Har aldri hørt om damebeger før, og det virker jo greit?

Det eneste som slår meg er at det må være litt upraktisk de ganger de renner over....og at det muligens er litt plundrete å få på plass slik at det sitter "riktig"?

Dog har jeg lite erfaring med dette....:-)

Håper inderlig du har lite erfaring med det ja!

Men du kan jo anbefale det til dama di - om du har en???

Økonomisk blir det også. En sånn diva-cup koster under 200 kr og skal holde i ti år. Bind og tamponger koster jo en formue :(

Skrevet

Håper inderlig du har lite erfaring med det ja!

Men du kan jo anbefale det til dama di - om du har en???

Økonomisk blir det også. En sånn diva-cup koster under 200 kr og skal holde i ti år. Bind og tamponger koster jo en formue :(

Tror jeg skal satse på at hun eventuelt selv finner ut om hun ønsker å prøve det eller ikke.

Visse ting ønsker jeg ikke å legge meg opp i når det gjelder hennes "saker" :-)

Skrevet

Tror jeg skal satse på at hun eventuelt selv finner ut om hun ønsker å prøve det eller ikke.

Visse ting ønsker jeg ikke å legge meg opp i når det gjelder hennes "saker" :-)

Det er kanskje like lurt:

Tidligere har det vært mye ÆSJ og EKKELT når damebegeret har vært omtalt :)

Men jeg har sett at det har blitt ferre for hver tråd. Det skyldes nok stadig fler som har fortalt at de bruker eller vil begynne å bruke det...

Skrevet

Jeezezzz...alt man skal lese på dol. Mannfolk står, homser og kvinner sitter. Så er det bare å telle opp nedover tråden her...jeg gidder ikke.

Skrevet

Jeezezzz...alt man skal lese på dol. Mannfolk står, homser og kvinner sitter. Så er det bare å telle opp nedover tråden her...jeg gidder ikke.

Sitter homser mer når de tisser enn andre menn? Hvorfor det? Er de mye smartere, eller er det bare en myte ;-)

Skrevet

Sitter homser mer når de tisser enn andre menn? Hvorfor det? Er de mye smartere, eller er det bare en myte ;-)

Det aner jeg virkelig ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...