Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Lurte på om det er noen som har erfaring med Shareaza? Mye virus?

Skrevet

Jeg bruker ikke laste ned programmer over fildelingsnettverkene, iallefall ikke så ofte, men i den grad jeg har gjort det har jeg ikke fått noen virus via shareaza, men mange via kazaa/kazaalite.

Jeg er veldig fornøyd med shareaza, bruker den mest til å laste ned filmer via edonkey-links og bittorrents. Så lenge den er konfigurert til å koble seg på alle tre nettverkene den støtter får man mange treff og ting går ned jevnt og trutt. Det er dog en god del kø-ståing før ting begynner å komme ned - men dersom man bare lar den stå og gå så kommer det ned mye.

Dersom du bruker winxp som er helt oppdatert/sp2 har den noen begrensninger innebygget som vraker shareaza/enkelte fildelingsnettverk. På shareaza sine supportsider finnes link til en patch som fikser dette.

Skrevet

Jeg bruker ikke laste ned programmer over fildelingsnettverkene, iallefall ikke så ofte, men i den grad jeg har gjort det har jeg ikke fått noen virus via shareaza, men mange via kazaa/kazaalite.

Jeg er veldig fornøyd med shareaza, bruker den mest til å laste ned filmer via edonkey-links og bittorrents. Så lenge den er konfigurert til å koble seg på alle tre nettverkene den støtter får man mange treff og ting går ned jevnt og trutt. Det er dog en god del kø-ståing før ting begynner å komme ned - men dersom man bare lar den stå og gå så kommer det ned mye.

Dersom du bruker winxp som er helt oppdatert/sp2 har den noen begrensninger innebygget som vraker shareaza/enkelte fildelingsnettverk. På shareaza sine supportsider finnes link til en patch som fikser dette.

Thanx-prøve meg på det eg då..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...