louinda Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Heisann! Lurte på om det er noen som har erfaring med Shareaza? Mye virus? 0 Siter
tiliti Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg bruker ikke laste ned programmer over fildelingsnettverkene, iallefall ikke så ofte, men i den grad jeg har gjort det har jeg ikke fått noen virus via shareaza, men mange via kazaa/kazaalite. Jeg er veldig fornøyd med shareaza, bruker den mest til å laste ned filmer via edonkey-links og bittorrents. Så lenge den er konfigurert til å koble seg på alle tre nettverkene den støtter får man mange treff og ting går ned jevnt og trutt. Det er dog en god del kø-ståing før ting begynner å komme ned - men dersom man bare lar den stå og gå så kommer det ned mye. Dersom du bruker winxp som er helt oppdatert/sp2 har den noen begrensninger innebygget som vraker shareaza/enkelte fildelingsnettverk. På shareaza sine supportsider finnes link til en patch som fikser dette. 0 Siter
louinda Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Jeg bruker ikke laste ned programmer over fildelingsnettverkene, iallefall ikke så ofte, men i den grad jeg har gjort det har jeg ikke fått noen virus via shareaza, men mange via kazaa/kazaalite. Jeg er veldig fornøyd med shareaza, bruker den mest til å laste ned filmer via edonkey-links og bittorrents. Så lenge den er konfigurert til å koble seg på alle tre nettverkene den støtter får man mange treff og ting går ned jevnt og trutt. Det er dog en god del kø-ståing før ting begynner å komme ned - men dersom man bare lar den stå og gå så kommer det ned mye. Dersom du bruker winxp som er helt oppdatert/sp2 har den noen begrensninger innebygget som vraker shareaza/enkelte fildelingsnettverk. På shareaza sine supportsider finnes link til en patch som fikser dette. Thanx-prøve meg på det eg då.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.