Gå til innhold

Tamponger

Anbefalte innlegg

Gjest Anbefaling
Skrevet

Ob fleur var veldig bra for noen år siden, helt til dem bestemte seg for å spare penger og lage tampongene i dårligere kvalitet. Jeg fant nå ut at first price tampongene er like suverene som de gamle ob var!

Reklame det her ja! Kjøp First Price tamponger, Kostet 6 kroner for en pakke med 16 stk, og dem loer ikke!!

Selges i hvertfall på bunnpris

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurulf

18

• flisa

5

• annegunn

3

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

Angela1365380318
Skrevet

Vi bare si at det ikke er ob sin feil! Det var et hett tema for noen år siden. Norge hadde det som sikert var verdens beste tamponger, de loet ikke, men pga EØS så måtte tempongene bli lik EU standaren, så norges tamponger sank i kvalitet.

Det var kampanjer på nettet for å forhindre dette men det ser ikke ut til at de kom igjennom.

Gjest anbefaling
Skrevet

Vi bare si at det ikke er ob sin feil! Det var et hett tema for noen år siden. Norge hadde det som sikert var verdens beste tamponger, de loet ikke, men pga EØS så måtte tempongene bli lik EU standaren, så norges tamponger sank i kvalitet.

Det var kampanjer på nettet for å forhindre dette men det ser ikke ut til at de kom igjennom.

Nei, det mener jeg er feil. Det var til og med på tv, og dem mente at de nye skulle bli bedre og billigere. Det finnes fortsatt kvalitetstamponger, slik som First Price sine billige, så det kan ikke være imot reglene vel...

Skrevet

Skal jeg våge meg på en dame-beger tråd igjen?

Har du prøvd www.damebeger.com (alternativt www.keeper.com)?

De loer garantert ikke :-)

Skrevet

Jeg kan jo henge meg på her :-)

Har du fått prøvd den ennå?

Gjest annbeffallingg
Skrevet

Nei, uff! Det der så ekkelt ut!

Skrevet

Jeg kan jo henge meg på her :-)

Har du fått prøvd den ennå?

Hei annegunn! Denne gangen kjente jeg deg igjen :-)

Ja, jeg har fått prøvd. Er ferdig med min første mens med diva cup. Desverre så hadde jeg rett i at jeg blør mye - ble litt skuffet over at jeg måtte tømme så ofte de to første dagene.

Jeg erfarte også at den lakk om den ble mer enn 2/3 full. (Hadde den inne til det begynte å lekke bare for å teste det).

Men til min store glede var det nok å tømme morgen og kveld fra tredje dag av. Har aldri før tenkt over at det så brått går fra å blø veldig mye til lite.

Den var også vanskeligere å sette inn enn jeg hadde forventet, men etter de første dagene fomlet jeg ikke så mye lenger.

Skrevet

Ja, jeg har fått prøvd. Er ferdig med min første mens med diva cup. Desverre så hadde jeg rett i at jeg blør mye - ble litt skuffet over at jeg måtte tømme så ofte de to første dagene.

Jeg erfarte også at den lakk om den ble mer enn 2/3 full. (Hadde den inne til det begynte å lekke bare for å teste det).

Men til min store glede var det nok å tømme morgen og kveld fra tredje dag av. Har aldri før tenkt over at det så brått går fra å blø veldig mye til lite.

Den var også vanskeligere å sette inn enn jeg hadde forventet, men etter de første dagene fomlet jeg ikke så mye lenger.

Min lekker også når den begynner å bli full, rundt 3/4 tror jeg. Virker som om den renner over, rett og slett.

Hvor ofte måtte du tømme da?

Gjest ex-bridget
Skrevet

Tampax loer da ikke, og så slipper man å putte fingrene langt oppi hver gang. Denne cupen dere snakker om, virker helt forferdelig for mitt vedkommende. Jeg er i allefall superfornøyd med tampax !

Skrevet

Min lekker også når den begynner å bli full, rundt 3/4 tror jeg. Virker som om den renner over, rett og slett.

Hvor ofte måtte du tømme da?

Den første dagen tømte jeg ca hver 2-3.time. Dagen etter holdt det med hver 3.time.

Den første natta tømte jeg en gang, men da hadde den lekket endel. Siden jeg også hadde nattbind var det ikke noe problem.

Den andre natten tømte jeg også en gang, men da hadde det ikke vært nødvendig.

Men erfarte du at det ble mindre blødning etter at du hadde brukt diva cup noen måneder? I bruksanvisningen stod det at tampongbruk fører til kraftigere blødning etter 3-4 mnd bruk, men at det kunne minke igjen om man sluttet med tamponger.

Skrevet

Jøss - var sikker på at du var en mann - hvorfor så maskulint nick?

Skrevet

Jeg er også drittlei de nye OB, de loer. De gamle var flotte. Hvis det er som du sier at de first price tampongene er som gamle OB skal jeg kjøpe de neste gang. Takk for tipset.

Skrevet

Den første dagen tømte jeg ca hver 2-3.time. Dagen etter holdt det med hver 3.time.

Den første natta tømte jeg en gang, men da hadde den lekket endel. Siden jeg også hadde nattbind var det ikke noe problem.

Den andre natten tømte jeg også en gang, men da hadde det ikke vært nødvendig.

Men erfarte du at det ble mindre blødning etter at du hadde brukt diva cup noen måneder? I bruksanvisningen stod det at tampongbruk fører til kraftigere blødning etter 3-4 mnd bruk, men at det kunne minke igjen om man sluttet med tamponger.

Det der høres temmelig likt ut, bortsett fra at jeg raskt ga den opp om natta.

Jeg merket ikke at det ble mindre blødning, nei. Men jeg har aldri vært helt konsekvent i bruken, ikke om natta og ikke alltid på dagen heller, litt avhengig av hvor jeg har vært.

Skrevet

Det der høres temmelig likt ut, bortsett fra at jeg raskt ga den opp om natta.

Jeg merket ikke at det ble mindre blødning, nei. Men jeg har aldri vært helt konsekvent i bruken, ikke om natta og ikke alltid på dagen heller, litt avhengig av hvor jeg har vært.

Jeg kommer til å fortsette å bruke den om natta. For kombinert med nattbind ble det ikke noe søl i senga. Bruker jeg bare nattbind er risken for søl altfor stor. Men neste gang tror jeg ikke jeg kommer til å stå opp og tømme, vil ta sjangsen på at nattbindet tar seg av det overflødige.

Skrevet

Jøss - var sikker på at du var en mann - hvorfor så maskulint nick?

Det hadde vel vært gøy om jeg var mann vel - sensasjon med mann som hadde mens :)

Jeg har blitt gjort oppmerksom på før at nicket er litt maskulint, så jeg bomma nok der.

Tidligere hadde jeg et nick som tydelig anga at jeg var kvinne. Men da fikk jeg så ofte "jævla kjerring" slengt etter meg av gamle SDD og et par til, så jeg ønskte meg et nick som var kjønnsnøytralt slik at jeg ikke skulle bli forhåndsdømt hver gang...

Jeg tok nick fra spillet "lurulf ulv", men droppet "ulv" for å ikke bli forvekslet med "ulv i fårikål" som endel bare kallte ulven.

Jeg tenkte at en ulv jo både kunne være mann og kvinne.

Da jeg oppdaget at lurulf ble tatt for å være mann, var jeg blitt så glad i nicket mitt at jeg ikke ville bytte.

Skrevet

Hurra for meg som har hormonspiral og bare trenger et First Price truseinnlegg!

Skrevet

Det hadde vel vært gøy om jeg var mann vel - sensasjon med mann som hadde mens :)

Jeg har blitt gjort oppmerksom på før at nicket er litt maskulint, så jeg bomma nok der.

Tidligere hadde jeg et nick som tydelig anga at jeg var kvinne. Men da fikk jeg så ofte "jævla kjerring" slengt etter meg av gamle SDD og et par til, så jeg ønskte meg et nick som var kjønnsnøytralt slik at jeg ikke skulle bli forhåndsdømt hver gang...

Jeg tok nick fra spillet "lurulf ulv", men droppet "ulv" for å ikke bli forvekslet med "ulv i fårikål" som endel bare kallte ulven.

Jeg tenkte at en ulv jo både kunne være mann og kvinne.

Da jeg oppdaget at lurulf ble tatt for å være mann, var jeg blitt så glad i nicket mitt at jeg ikke ville bytte.

...men når vi nå vet at lurulf har mensen innomellom så er det greit! :)

Skrevet

...men når vi nå vet at lurulf har mensen innomellom så er det greit! :)

Det var godt å høre :)

Så du forresten svaret mitt til deg der jeg beskrev huset ditt(?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...