Gå til innhold

Tamponger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, helt enig!!!

Hvorfor bruke 30 kroner på OB når man får First Price (som er minst like bra) til 6 kroner?

Får også kjøpt First Price på Kiwi!! :-)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurulf

18

• flisa

5

• annegunn

3

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kopierer svaret til moraki.

Takk, takk, handler ofte på Kiwi

Skrevet

Jøss - var sikker på at du var en mann - hvorfor så maskulint nick?

He... he..

Samme her...

Skrevet

He... he..

Samme her...

Trodde du også at jeg var en mann?

Første gang jeg fikk høre at jeg var mann, var forøvrig da jeg oppdaget at Sniff var kvinne :) Det viste seg at vi begge hadde trodd den andre var manneben!

Skrevet

Trodde du også at jeg var en mann?

Første gang jeg fikk høre at jeg var mann, var forøvrig da jeg oppdaget at Sniff var kvinne :) Det viste seg at vi begge hadde trodd den andre var manneben!

He.. he..

Ja, jeg trodde du var mann ut fra det litt maskuline nicket...

Men ikke greit å vite alltid her på DOL! ;-)

Skrevet

He.. he..

Ja, jeg trodde du var mann ut fra det litt maskuline nicket...

Men ikke greit å vite alltid her på DOL! ;-)

Ditt nick derimot er jo kjønnsnøytralt. Men siden du bruker tamponger gjetter jeg at du er hunnkjønn ;)

Gjest tjohooo
Skrevet

Tampax loer da ikke, og så slipper man å putte fingrene langt oppi hver gang. Denne cupen dere snakker om, virker helt forferdelig for mitt vedkommende. Jeg er i allefall superfornøyd med tampax !

Hva skjedde med cupen, var den vond å ha på eller ble det søl?

Skrevet

Hva skjedde med cupen, var den vond å ha på eller ble det søl?

Er det meg du spør?

Nei, den er ikke vond å ha inne. Grei å ta ut, litt fomlete å sette inn.

Lenger nede beskriver jeg min første mens med diva cup.

Det er flere tråder tidligere her om diva cup.

De fleste tømmer bare morgen og kveld - uten søl. Av de jeg har sett har fortalt om egne erfaringer, så er det bare annegunn og jeg som har så kraftige blødninger at vi må tømme hver 3.time de første dagene.

Gjest tottlå
Skrevet

Hurra for meg som har hormonspiral og bare trenger et First Price truseinnlegg!

billigere med libress sitt truseninnlegg, faktisk!!!

First prise sin pakkning har 32 truseinnlegg, til 9.90.

Libress har pakkning på 52, til 14.90!!

Gjest tjohooo
Skrevet

Er det meg du spør?

Nei, den er ikke vond å ha inne. Grei å ta ut, litt fomlete å sette inn.

Lenger nede beskriver jeg min første mens med diva cup.

Det er flere tråder tidligere her om diva cup.

De fleste tømmer bare morgen og kveld - uten søl. Av de jeg har sett har fortalt om egne erfaringer, så er det bare annegunn og jeg som har så kraftige blødninger at vi må tømme hver 3.time de første dagene.

Spurte egentlig ex-bridget, men leste litt feil, trodde hun hadde prøvd den og at den var helt forferdelig :)

Skrevet

Spurte egentlig ex-bridget, men leste litt feil, trodde hun hadde prøvd den og at den var helt forferdelig :)

Ser misforståelsen nå. Siden jeg husket at ex-bridget ikke hadde prøvd damebeger antok jeg at det var annegunn eller meg du ville spørre :)

Skrevet

Ditt nick derimot er jo kjønnsnøytralt. Men siden du bruker tamponger gjetter jeg at du er hunnkjønn ;)

Hi.. hi.. Det stemmer...

Men synes Vanity er litt feminint også jeg da. Er det ikke?

Skrevet

Hei annegunn! Denne gangen kjente jeg deg igjen :-)

Ja, jeg har fått prøvd. Er ferdig med min første mens med diva cup. Desverre så hadde jeg rett i at jeg blør mye - ble litt skuffet over at jeg måtte tømme så ofte de to første dagene.

Jeg erfarte også at den lakk om den ble mer enn 2/3 full. (Hadde den inne til det begynte å lekke bare for å teste det).

Men til min store glede var det nok å tømme morgen og kveld fra tredje dag av. Har aldri før tenkt over at det så brått går fra å blø veldig mye til lite.

Den var også vanskeligere å sette inn enn jeg hadde forventet, men etter de første dagene fomlet jeg ikke så mye lenger.

Hei du - litt av noen tema du er inne på i dag, bare do-affærer, jo ;-)

Har faktisk også skaffet meg denne Diva Cup'en, prøvde for første gang i dag. Og jøss hvor vanskelig den var å få på plass.. men man fomler mindre etter noen dager, sier du?

Min forsvant dessuten helt inn, det er vel ikke meningen..? Den derre tuppen skal stikke utenfor, eller? I så fall må jeg klippe den litt av..

Er det også vanlig at det er litt ubehagelig med en gang, men at det kjennes bedre etter en liten stund?

Var ikke særlig behagelig å ta ut heller syns jeg. Jaja, har jo bare prøvd én dag, som sagt.

Skrevet

Det hadde vel vært gøy om jeg var mann vel - sensasjon med mann som hadde mens :)

Jeg har blitt gjort oppmerksom på før at nicket er litt maskulint, så jeg bomma nok der.

Tidligere hadde jeg et nick som tydelig anga at jeg var kvinne. Men da fikk jeg så ofte "jævla kjerring" slengt etter meg av gamle SDD og et par til, så jeg ønskte meg et nick som var kjønnsnøytralt slik at jeg ikke skulle bli forhåndsdømt hver gang...

Jeg tok nick fra spillet "lurulf ulv", men droppet "ulv" for å ikke bli forvekslet med "ulv i fårikål" som endel bare kallte ulven.

Jeg tenkte at en ulv jo både kunne være mann og kvinne.

Da jeg oppdaget at lurulf ble tatt for å være mann, var jeg blitt så glad i nicket mitt at jeg ikke ville bytte.

..hva het lurulf før da? :-)

Skrevet

Hei du - litt av noen tema du er inne på i dag, bare do-affærer, jo ;-)

Har faktisk også skaffet meg denne Diva Cup'en, prøvde for første gang i dag. Og jøss hvor vanskelig den var å få på plass.. men man fomler mindre etter noen dager, sier du?

Min forsvant dessuten helt inn, det er vel ikke meningen..? Den derre tuppen skal stikke utenfor, eller? I så fall må jeg klippe den litt av..

Er det også vanlig at det er litt ubehagelig med en gang, men at det kjennes bedre etter en liten stund?

Var ikke særlig behagelig å ta ut heller syns jeg. Jaja, har jo bare prøvd én dag, som sagt.

Jeg er bare ansvarlig for tisse-tråden, den andre ble startet av noen andre :)

Jeg er temmelig fersk som diva-cup bruker selv. Atene har gitt mange nyttige svar her tidligere.

Tuppen stikker ikke langt ut, den ligger vel akkurat i åpningen. Men siden du snakker om å klippe av - det er ikke keeperen du har da? I så fall er din brun og da må nok tuppen klippes en del. Diva cup er hvit og har mye kortere tupp.

Jeg synes ikke den var ubehagelig å ha inne. Men å få den inn gikk mye bedre etter noen forsøk. For meg lønnte det seg at den var våt - mindre motstand. I tillegg syntest jeg det var lettere å få den inn om jeg hjalp til å klemme den sammen med den hånden som holder leppene fra hverandre, og så klemme sammen og dytte med den andre. (Dette ble da svært så detaljert jo. Nå skremmer vi nok Goliath, he-he)

Skrevet

Hi.. hi.. Det stemmer...

Men synes Vanity er litt feminint også jeg da. Er det ikke?

I klangen er det kanskje litt feminimt...

Men hva betyr det? Antar det er engelsk?

Skrevet

..hva het lurulf før da? :-)

Det er så lenge siden at det husker jeg nesten ikke selv :)

Men det var et kvinne-navn.

Gjest papirtiger
Skrevet

Skal jeg våge meg på en dame-beger tråd igjen?

Har du prøvd www.damebeger.com (alternativt www.keeper.com)?

De loer garantert ikke :-)

Skriver under på denne. Genial!

Skrevet

Skriver under på denne. Genial!

Hyggelig at flere henger seg på :) Hvor lenge har du brukt din?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hyggelig at flere henger seg på :) Hvor lenge har du brukt din?

Snart 1 år. Har alltid haaaaatet mensen, så livet ble mye lettere etter at jeg oppdaget dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...