Gå til innhold

Tamponger

Anbefalte innlegg

Skrevet

I klangen er det kanskje litt feminimt...

Men hva betyr det? Antar det er engelsk?

Forfengelighet..

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurulf

18

• flisa

5

• annegunn

3

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest jau til eu
Skrevet

Vi bare si at det ikke er ob sin feil! Det var et hett tema for noen år siden. Norge hadde det som sikert var verdens beste tamponger, de loet ikke, men pga EØS så måtte tempongene bli lik EU standaren, så norges tamponger sank i kvalitet.

Det var kampanjer på nettet for å forhindre dette men det ser ikke ut til at de kom igjennom.

En liten EU motstander her ja..

Skrevet

Jeg er bare ansvarlig for tisse-tråden, den andre ble startet av noen andre :)

Jeg er temmelig fersk som diva-cup bruker selv. Atene har gitt mange nyttige svar her tidligere.

Tuppen stikker ikke langt ut, den ligger vel akkurat i åpningen. Men siden du snakker om å klippe av - det er ikke keeperen du har da? I så fall er din brun og da må nok tuppen klippes en del. Diva cup er hvit og har mye kortere tupp.

Jeg synes ikke den var ubehagelig å ha inne. Men å få den inn gikk mye bedre etter noen forsøk. For meg lønnte det seg at den var våt - mindre motstand. I tillegg syntest jeg det var lettere å få den inn om jeg hjalp til å klemme den sammen med den hånden som holder leppene fra hverandre, og så klemme sammen og dytte med den andre. (Dette ble da svært så detaljert jo. Nå skremmer vi nok Goliath, he-he)

Neida, det er diva cup. Takk for tips, må vel bare prøve meg fram noen ganger til. :-)

Skrevet

Forfengelighet..

Hm..

En mann vil nok hevde at kvinner er mer forfengelige enn dem, men jeg vet nå ikke jeg. (Sikter til at Vanity synes nicket hennes er feminint)

Gjest OB har utspilt sin rolle
Skrevet

Enig! Jeg kjøper tamponger på Lidl. Betaler mindre for ei pakke med 56 stk enn jeg gjør for ei OB-pakke med 8 stk. De ser helt maken ut,og virker like bra. Ikke loer de heller. Kan jo ikke være bra å gå med slikt lo inne i skjeden. Kan jo bli masse ugreie av det har jeg hørt.

Skrevet

Hurra for meg som har hormonspiral og bare trenger et First Price truseinnlegg!

Hurra fra enda ei med hormonspiral som endelig slipper tampongstyret!

hehe

Skrevet

Det var godt å høre :)

Så du forresten svaret mitt til deg der jeg beskrev huset ditt(?)

Ja så den - men jeg er ikke typen til å male gamle møbler - hehe

Skrevet

billigere med libress sitt truseninnlegg, faktisk!!!

First prise sin pakkning har 32 truseinnlegg, til 9.90.

Libress har pakkning på 52, til 14.90!!

Men de klør - de er jo som pappskiver! og er det et sted jeg ikke liker å klø, vel ...så er det nok der! :)

Skrevet

Vi bare si at det ikke er ob sin feil! Det var et hett tema for noen år siden. Norge hadde det som sikert var verdens beste tamponger, de loet ikke, men pga EØS så måtte tempongene bli lik EU standaren, så norges tamponger sank i kvalitet.

Det var kampanjer på nettet for å forhindre dette men det ser ikke ut til at de kom igjennom.

Ikke en gang en ihuga EU og EØS motstander som meg greier å legge skylda på vedtak i Brüssel for at de gamle gode tampongene fra OB forsvant. Det er nok den gamle leksa om at standardisering og felels produksjon for et stort marked er billigere for de som skal ha utbytte.

Skrevet

Men de klør - de er jo som pappskiver! og er det et sted jeg ikke liker å klø, vel ...så er det nok der! :)

Pappskiver er en bra beskrivelse!!

Dessverre bruker nok Libresse mer penger på markedsføring og slikt, siden de har kjøpt seg inn på utrolig mye hylleplass.. Allways er nesten ikke å finne lenger!

Skrevet

Men fins de i større enn normal? Bunnpris i Munkegata i Trondheim har kun normal tamponger i First Price, og da må jeg jo bytte minst en gang i timen.

Always klør og svir, den nye OB klør ikke men er langt fra så god som den gamle. De eneste jeg har vært kjempefornøyd med etter at OB Fleur ble tatt ut er noen jeg har kjøpt på Helios. Godt over 40 kr, men de klødde ikke.

Skrevet

Ja så den - men jeg er ikke typen til å male gamle møbler - hehe

Neida, jeg prøvde bare å være morsom! Jeg synes det er helt horribelt at det går an å ødelegge møbler på den måten, men jeg hadde nok ikke skrevet det til deg hvis jeg ikke var sikker på at det ikke var ditt hus ;)

Huset i ukebladet var i Bærum, mens du hadde jo skrevet i den andre tråden at du bor i Østfold!

Skrevet

I klangen er det kanskje litt feminimt...

Men hva betyr det? Antar det er engelsk?

Ja, det betyr forfengelighet...

Skrevet

Neida, jeg prøvde bare å være morsom! Jeg synes det er helt horribelt at det går an å ødelegge møbler på den måten, men jeg hadde nok ikke skrevet det til deg hvis jeg ikke var sikker på at det ikke var ditt hus ;)

Huset i ukebladet var i Bærum, mens du hadde jo skrevet i den andre tråden at du bor i Østfold!

Helt greit det! hehe- men du skulle sett min limegrønne kjole som jeg sydde i sommer - den hadde høy WOW-effekt! .)

Skrevet

Helt greit det! hehe- men du skulle sett min limegrønne kjole som jeg sydde i sommer - den hadde høy WOW-effekt! .)

Med den kjolen ville du garantert blitt hedersgjest i det huset i Bærum :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...