Dory Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Det er sp mye navnediskusjoner om dagen, at jeg driver å leter etter navn ofte nå Snapper opp litt her og der. Dersom jeg får barn (må bare overtale sambo!!), synes jeg disse navene er fine... Enige? Jentenavn: Leah, Aurora, Elise, Adele, Martine, Filippa (ok, litt sånn "overklasse jente kanskje, men ok), Josefine, Amanda. Guttenavn: Herman, Leon, Elias, Lucas,Niklas, Preben, Jørgen. Men etter at sambo ser lista. blir det nok annerledes tenker jeg. Dersom vi får baby, kommer vi til å slite med å bli ennig tror jeg:)) 0 Siter
Niobe Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah, Aurora, Lucas og Elias synes jeg var fine. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Mine favoritter har du ikke med, nemlig Oda og Tinius. 0 Siter
Gjest Majalla Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 av jentenavnene så er det bare Elise som jeg ville ha valgt. Alle guttenavnene går jeg god for. 0 Siter
Dory Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Mine favoritter har du ikke med, nemlig Oda og Tinius. Oda liker jeg også! Bare glemte det:) 0 Siter
Gjest fffffffff Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Herman og Preben er i hvert fall overklassesnobbenavn. Lukas og Elias er altfor gammeltestamentlige etter min smak, høres ut som faren deres er predikant i frikirka. Leon er en fransk leiemorder. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Av navnene du har listet opp syns jeg disse er greie: Jentenavn: Leah, Aurora, Martine, Filippa, Josefine Guttenavn: Herman, Elias, Lucas, Jørgen. Vet ikke om jeg ville valgt de selv, utenom to av guttenavnene, et av de har vi faktisk valgt ) 0 Siter
Niobe Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Herman og Preben er i hvert fall overklassesnobbenavn. Lukas og Elias er altfor gammeltestamentlige etter min smak, høres ut som faren deres er predikant i frikirka. Leon er en fransk leiemorder. Lukas er nytestamentlig, hvertfall... 0 Siter
Gjest ffffffffff Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Lukas er nytestamentlig, hvertfall... Uff, selvfølgelig. Pinlig. Bibelsk klinger det, bibelsk. Jeg tenker på alle disse andre veldig populære navnene nå, Noa og Isak, Benjamin osv. men Markus, Johannes, Phillip og Lukas er selvsagt nytestamentlige.Lea er forresten også et "kryssordbibelnavn" for meg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah: fint, men får assiasjoner til Home and away. Aurora. Astrid Lindgren, var det ikke hun som har skrev om Aurora? Men jeg syns det er fint jeg Elise og Martine: fine navn, kjenner mange som heter det. Adele: aldri hørt om noen som heter det, synes det var veldig fint Filippa: høres ut som et navn fra ei jente fra Hawaii eller noe sånt. Josefine, Amanda: Tommelen ned fra min side Herman: får meg til å tenke på boka/filmen om han gutten uten hår. Synes ikke dette navnet er spesielt pent. Leon, Elias, Lucas,Niklas, Preben, Jørgen: synes disse navnene var kjempefine jeg! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah, Elise, Preben og Niklas var fine. Resten var ikke det. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Altfor fjonge for min smak.. 0 Siter
Gjest fyfy Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah: fint, men får assiasjoner til Home and away. Aurora. Astrid Lindgren, var det ikke hun som har skrev om Aurora? Men jeg syns det er fint jeg Elise og Martine: fine navn, kjenner mange som heter det. Adele: aldri hørt om noen som heter det, synes det var veldig fint Filippa: høres ut som et navn fra ei jente fra Hawaii eller noe sånt. Josefine, Amanda: Tommelen ned fra min side Herman: får meg til å tenke på boka/filmen om han gutten uten hår. Synes ikke dette navnet er spesielt pent. Leon, Elias, Lucas,Niklas, Preben, Jørgen: synes disse navnene var kjempefine jeg! Anne Kath. Vestly !! Ikke Astrid Lindgren. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Anne Kath. Vestly !! Ikke Astrid Lindgren. Det var det ja..Hehe.. Visste det var noe i den duren 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah-helt ok Aurora -veldig fint!, Elise -et av mine yndlingsnavn! Adele -næ. Blir sånn Barbie-aktig. Martine -fint! Filippa -Knallfint!!!Det likte jeg! Josefine og Amanda -ikke noe fine. Herman -kjempekoselig. Leon -nei. Elias -gammelmanns-navn tenker jeg. Lucas -fint. Niklas -ok, men Lucas er finere. Preben -uff, nei. Jørgen -fint! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah - nydelig Aurora - veldig pent Elise - litt for søtt Adele - forferdelig Martine - liker det ikke Filippa - kult Josefine - fælt Amanda - liker det ikke Herman - helt greit Leon - skrekkelig Elias - liker ikke bibelnavn Lucas - liker fortsatt ikke bibelnavn Niklas - fint, men liker Nicholas bedre Preben - redselsfullt vestkantnavn Jørgen - fint 0 Siter
Niobe Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah - nydelig Aurora - veldig pent Elise - litt for søtt Adele - forferdelig Martine - liker det ikke Filippa - kult Josefine - fælt Amanda - liker det ikke Herman - helt greit Leon - skrekkelig Elias - liker ikke bibelnavn Lucas - liker fortsatt ikke bibelnavn Niklas - fint, men liker Nicholas bedre Preben - redselsfullt vestkantnavn Jørgen - fint Men Leah er jo et bibelnavn. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Men Leah er jo et bibelnavn. Men det visste jo ikke jeg. 0 Siter
Niobe Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Men det visste jo ikke jeg. Hehe, nei da så 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.