Gjest baremei Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Leah - nydelig Aurora - veldig pent Elise - litt for søtt Adele - forferdelig Martine - liker det ikke Filippa - kult Josefine - fælt Amanda - liker det ikke Herman - helt greit Leon - skrekkelig Elias - liker ikke bibelnavn Lucas - liker fortsatt ikke bibelnavn Niklas - fint, men liker Nicholas bedre Preben - redselsfullt vestkantnavn Jørgen - fint Derfor du har et bibelnavn i nicket ditt? Maria. Det het bl. a. mora til Jesus.(Om hun fløy vet jeg ikke) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Derfor du har et bibelnavn i nicket ditt? Maria. Det het bl. a. mora til Jesus.(Om hun fløy vet jeg ikke) Greit, jeg dreit på draget der. Men jeg heter ikke mariaflyfly i RL, asså!!!!! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Greit, jeg dreit på draget der. Men jeg heter ikke mariaflyfly i RL, asså!!!!! Hehe. Nei, for i RL heter du sikkert Elisabeth eller Marta eller Ester:) Neida, skal ikke mobbe mer. Sorry.Nicket ditt er forresten veldig søtt.=O) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hehe. Nei, for i RL heter du sikkert Elisabeth eller Marta eller Ester:) Neida, skal ikke mobbe mer. Sorry.Nicket ditt er forresten veldig søtt.=O) Takk! Jeg heter faktisk ikke Maria. 0 Siter
Elbereth Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har ikke så fryktelig sterke meninger om navnene, men "Filippa" assosierer jeg med "flippers" - sånne gummibadesko man hadde i forrige århundre. Da jeg var barn 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 jeg synes Miriam er et flott jentenavn. Guttenavn som jeg synes er fint må bli.......nei kommer ikke på noen nå. Er litt trøtt :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Aurora, Adele, Filippa, og Amanda synes jeg ikke så mye om (litt sånn "små-pompøse"). Resten av navnene liker jeg :-) Herman, Leon, Elias, Lucas (helst med K!),Niklas, Preben, Jørgen synes jeg er finenavn alle sammen! Særlig Jørgen! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.