Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Leah - nydelig

Aurora - veldig pent

Elise - litt for søtt

Adele - forferdelig

Martine - liker det ikke

Filippa - kult

Josefine - fælt

Amanda - liker det ikke

Herman - helt greit

Leon - skrekkelig

Elias - liker ikke bibelnavn

Lucas - liker fortsatt ikke bibelnavn

Niklas - fint, men liker Nicholas bedre

Preben - redselsfullt vestkantnavn

Jørgen - fint

Derfor du har et bibelnavn i nicket ditt?;) Maria. Det het bl. a. mora til Jesus.(Om hun fløy vet jeg ikke)

Skrevet

Derfor du har et bibelnavn i nicket ditt?;) Maria. Det het bl. a. mora til Jesus.(Om hun fløy vet jeg ikke)

Greit, jeg dreit på draget der.

Men jeg heter ikke mariaflyfly i RL, asså!!!!! ;)

Gjest baremei
Skrevet

Greit, jeg dreit på draget der.

Men jeg heter ikke mariaflyfly i RL, asså!!!!! ;)

Hehe. Nei, for i RL heter du sikkert Elisabeth eller Marta eller Ester:) Neida, skal ikke mobbe mer. Sorry.Nicket ditt er forresten veldig søtt.=O)

Skrevet

Hehe. Nei, for i RL heter du sikkert Elisabeth eller Marta eller Ester:) Neida, skal ikke mobbe mer. Sorry.Nicket ditt er forresten veldig søtt.=O)

Takk! :) Jeg heter faktisk ikke Maria. :)

Skrevet

Har ikke så fryktelig sterke meninger om navnene, men "Filippa" assosierer jeg med "flippers" - sånne gummibadesko man hadde i forrige århundre. Da jeg var barn :P

Skrevet

jeg synes Miriam er et flott jentenavn.

Guttenavn som jeg synes er fint må bli.......nei kommer ikke på noen nå. Er litt trøtt :-)

Skrevet

Aurora, Adele, Filippa, og Amanda synes jeg ikke så mye om (litt sånn "små-pompøse"). Resten av navnene liker jeg :-)

Herman, Leon, Elias, Lucas (helst med K!),Niklas, Preben, Jørgen synes jeg er finenavn alle sammen! Særlig Jørgen! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...