Gjest tottlå Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 .....snart, så jeg kjeder meg!!! Har firkanta øyner.....jeg klikker bananas snart!!! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 LES og bli vis Har et par feite bøker for mye her, du kunne jo hjelpe meg med oppgaver 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 LES og bli vis Har et par feite bøker for mye her, du kunne jo hjelpe meg med oppgaver Jeg burde selv skrevet en saftig feit oppgave.....om sykepleier- historie..... Hvem gidder det, liksom...... Uff!!! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg burde selv skrevet en saftig feit oppgave.....om sykepleier- historie..... Hvem gidder det, liksom...... Uff!!! Jo jo kom igjen, så blir det så mye bedre å kjede seg etterpå med sjokolade og tv og god samvittighet 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jo jo kom igjen, så blir det så mye bedre å kjede seg etterpå med sjokolade og tv og god samvittighet AAhh......utrolig hva "en time på aoa" gjør!! Nytt menneske, altså! Mye bedre det enn å skrive oppgave! Tihi.... 0 Siter
Gjest aod Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 AAhh......utrolig hva "en time på aoa" gjør!! Nytt menneske, altså! Mye bedre det enn å skrive oppgave! Tihi.... Trodde det hette "ein time på oyra" ? Forresten... hørt om selvdisiplin ? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 les noen pensumbøker du jenta mi Kanskje du sovner da? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Trodde det hette "ein time på oyra" ? Forresten... hørt om selvdisiplin ? time på aoa....seie nå æg! Jajaja.....selvdisiplin....næææh!!! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 AAhh......utrolig hva "en time på aoa" gjør!! Nytt menneske, altså! Mye bedre det enn å skrive oppgave! Tihi.... aoa? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.