Gå til innhold

Videregående skole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale bra videregående skoler i Oslo?

Ligger i underkant av 55 poeng regner "poden" med.

Skrevet

Har han bare 5 og 6'ere?

Fagerborg. Katta. Berg. Persbråten. KG. Handelsgym.

Skrevet

Har han bare 5 og 6'ere?

Fagerborg. Katta. Berg. Persbråten. KG. Handelsgym.

Flest 5'ere, et par 4'ere og 2-3 6'ere, samt 6 i muntl. og skriftl. tysk, men telles jo ikke siden det er valgfag, allikevel godt å bygge videre på.

Var på Foss på omvisning ikveld, virket veldig bra. Lå visst som nr. 2 ifjor hva poeng angår, men litt andre inntaksregler iår.

Får tenke videre.....

Skrevet

Flest 5'ere, et par 4'ere og 2-3 6'ere, samt 6 i muntl. og skriftl. tysk, men telles jo ikke siden det er valgfag, allikevel godt å bygge videre på.

Var på Foss på omvisning ikveld, virket veldig bra. Lå visst som nr. 2 ifjor hva poeng angår, men litt andre inntaksregler iår.

Får tenke videre.....

Jeg skjønner ikke helt hvordan han kan få snittet sitt til å bli 5,5 da? Karakterene er veldig bra de, for all del, men snittet kan umulig bli 5,5 hvis de karakterene du nevnte stemmer..?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan han kan få snittet sitt til å bli 5,5 da? Karakterene er veldig bra de, for all del, men snittet kan umulig bli 5,5 hvis de karakterene du nevnte stemmer..?

Ikke snittet, men total poengsum, var til jul 53.5. Jeg skrev vel i underkant av 55 og ikke 5.5

Skrevet

Ikke snittet, men total poengsum, var til jul 53.5. Jeg skrev vel i underkant av 55 og ikke 5.5

å ja ok, beklager da misforstod jeg. På vgs sier man 55 poeng når man har 5,5 i snitt nemlig. Tenkte ikke på at det var annerledels på ungdomsskolen.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

lambertseter?

Skrevet

Lambertseter er absolutt aktuell. Går for å være en bra skole. Var på Foss igår, der virket det kjempekoselig og ligger som nr. 3 etter Katta og Handelsgym. Lambertseter som nr. 4. Litt vanskselig allikevel å vite hva man må ha i poeng dette året pga nye regler.

Skrevet

lambertseter?

Huff, svaret mitt til deg kom litt feil, se over. Har visst svart meg selv jeg :-)

Skrevet

å ja ok, beklager da misforstod jeg. På vgs sier man 55 poeng når man har 5,5 i snitt nemlig. Tenkte ikke på at det var annerledels på ungdomsskolen.

Nei, ikke lett å bli klok på disse skolegreiene, er jo såååå

anneledes fra jeg gikk på skolen.

Skrevet

Nei, ikke lett å bli klok på disse skolegreiene, er jo såååå

anneledes fra jeg gikk på skolen.

Nei jeg er helt enig, selv om det ikke er såå lenge siden jeg gikk på ungdomsskolen.

Forresten ble det ikke noe nick bytting? :)

Skrevet

Nei jeg er helt enig, selv om det ikke er såå lenge siden jeg gikk på ungdomsskolen.

Forresten ble det ikke noe nick bytting? :)

Prøvde meg nettopp jeg, Mary Poppins, hadde bestemt meg for Hønemor for passer virkelig godt til meg skjønner du.

Dessverre så er det opptatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...