Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg klart å slutte med snop ( spiste sjokolade og potetgull vær dag) Nu har jeg kutte det ned til bare lørdager. Vil også slanke meg, så har begynt å trene.

poroblemet nu er at jeg er såå sulten nu, når jeg ikke har snopen i hverdangen. Jeg spiser da dobbel middag og masse brød. Er det bedre en all goteriet? blir vell ikke tynnere av all denne maten.. ååååå arrgg...

Gjest *ikkjesåsint*
Skrevet

eg har også problem med vekta, og spiser mykje snop..har ikkje sjølvdisiplin..det er så utrolig mange slanketips, eg har sluttet å høre på dei, det eineste som er sikkert er at trening hjelper:)

Skrevet

Spis mandler og tørkede aprikos! - helt sant, det demper det suget no veldig -og er bra for deg!

Skrevet

eg har også problem med vekta, og spiser mykje snop..har ikkje sjølvdisiplin..det er så utrolig mange slanketips, eg har sluttet å høre på dei, det eineste som er sikkert er at trening hjelper:)

åå? så du spier snop og trener? blir du tynnere?

Skrevet

Spis mandler og tørkede aprikos! - helt sant, det demper det suget no veldig -og er bra for deg!

Suget klarer jeg godt:) har viljestyrke til å la være, men jeg spiser jo såååå masse mat..??? ååååarg

Gjest baremei
Skrevet

Så flott da! Å motstå sjokolade og godis er kjempevanskelig, jeg vet.

Men selv om du synes du spiser mer nå enn da du spiste snop, kan det godt være at du får i deg færre kalorier.

Tenk på at 200 gr. sjokolade(omtrent 1200 kcal), tilsvarer 10 grovbrødskiver med f.eks.lettere hvitost.Eller 24 epler. Eller 2 vanlige middagsporsjoner á 600 kcal.

Du får nesten veie deg en gang i uka en stund framover for å se om du går opp eller ned. Kan hende du blir positivt overrasket!

Uansett gjør du i hvert kroppen/helsa di en stor tjeneste ved å bytte ut snopet med sunn mat.

Å trene, som *ikkjesåsint* foreslår, er også kjempelurt.Da kan du spise like mye kcal. men likevel gå ned, fordi forbrenningen øker.

Beste hilsen

Gjest *ikkjesåsint*
Skrevet

åå? så du spier snop og trener? blir du tynnere?

eg har ikkje sjølvdisiplin til verken å trene, eller å slutte å spise snop, men ein veit ofte kva ein gjere feil sjølv om ein ikkje gjere det som er rett:)

Skrevet

Så flott da! Å motstå sjokolade og godis er kjempevanskelig, jeg vet.

Men selv om du synes du spiser mer nå enn da du spiste snop, kan det godt være at du får i deg færre kalorier.

Tenk på at 200 gr. sjokolade(omtrent 1200 kcal), tilsvarer 10 grovbrødskiver med f.eks.lettere hvitost.Eller 24 epler. Eller 2 vanlige middagsporsjoner á 600 kcal.

Du får nesten veie deg en gang i uka en stund framover for å se om du går opp eller ned. Kan hende du blir positivt overrasket!

Uansett gjør du i hvert kroppen/helsa di en stor tjeneste ved å bytte ut snopet med sunn mat.

Å trene, som *ikkjesåsint* foreslår, er også kjempelurt.Da kan du spise like mye kcal. men likevel gå ned, fordi forbrenningen øker.

Beste hilsen

wææææ!! er det sant? jøss.. såååå mye kallorier i sjokolade.. jøss! viste ikke det gitt.Takk for svar:)

Skrevet

Tørkete aprikoser er sinnsykt godt! Spesielt de som kjøpes på helsekosten og som er brune og ikke orange...

Gjest brødskive med ost og syltetøy
Skrevet

Jeg spiser også mer brød enn før nå. Er nok pga alt snakket til Fedon, og så er det kjempegodt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...