Gjest Dough Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hvor får man kjøpt det? Noen som vet? Vet de har hatt det rundtomkring. Men nå finner jeg ikke igjen.. Kamo/army/militærbukse... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 de er blitt vanskelig å få tak i ettersom de har blit ekstremt populære den siste tiden. Bik Bok har hatt dem, men ble fort utsolgt, men de skal få inn nye. H&M har også kommet med kamobukser. Vanlige armybukser (i bare kakigrønt) finnes det jo overalt, men som sagt kamobukser er vanskeligere. Men jeg vil tippe de fleste butikkene vil få inn slike bukser etterhvert, ettersom det er det som er "hot" nå. 0 Siter
Gjest byksebakse Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 de er blitt vanskelig å få tak i ettersom de har blit ekstremt populære den siste tiden. Bik Bok har hatt dem, men ble fort utsolgt, men de skal få inn nye. H&M har også kommet med kamobukser. Vanlige armybukser (i bare kakigrønt) finnes det jo overalt, men som sagt kamobukser er vanskeligere. Men jeg vil tippe de fleste butikkene vil få inn slike bukser etterhvert, ettersom det er det som er "hot" nå. Hva er kamobukse? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hva er kamobukse? kamoflasje bukse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.