Gjest Feilkjøp Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Noen som vet om det er greit å bytte varer fra andre Cubusbutikker i 'din' Cubus-butikk? 0 Siter
Gjest Ikke noe problem Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Nei, det skal ikke være noe problem. Det har jeg gjort noen ganger selv, ettersom vi av og til får gaver som er kjøpt andre steder enn der vi bor. Det er det som er kjekt med klær fra kjeder som HM, Cubus og Lindex. Greit å bytte selv om klærne ikke er kjøpt i akkurat den butikken. 0 Siter
Gjest waldemarsen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Nei, det skal ikke være noe problem. Det har jeg gjort noen ganger selv, ettersom vi av og til får gaver som er kjøpt andre steder enn der vi bor. Det er det som er kjekt med klær fra kjeder som HM, Cubus og Lindex. Greit å bytte selv om klærne ikke er kjøpt i akkurat den butikken. "Nei"??? ...det skal ikke være noe problem"???? Du mener vel JA, hvis det ikke er noe problem? Dæven så mye rart folk sier. 0 Siter
Gjest Ikke noe problem Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 "Nei"??? ...det skal ikke være noe problem"???? Du mener vel JA, hvis det ikke er noe problem? Dæven så mye rart folk sier. ... og utrolig hva folk henger seg opp i... Lite å gjøre i dag?? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 "Nei"??? ...det skal ikke være noe problem"???? Du mener vel JA, hvis det ikke er noe problem? Dæven så mye rart folk sier. I norsk språk er såkalt fornekting vanlig. Noe som gjør det vanskelig for enkelte av andre nasjonaliteter å forstå oss - du er kanskje ikke norsk du? Eller bare bittelitt kranglete i kveld? ;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 I norsk språk er såkalt fornekting vanlig. Noe som gjør det vanskelig for enkelte av andre nasjonaliteter å forstå oss - du er kanskje ikke norsk du? Eller bare bittelitt kranglete i kveld? ;-) Det er utrolig mange som begynner setninger med nei. Når jeg hører på noen av de som blir intervjuet blir jeg litt lattermild. F.ex "Har du noen treningsplaner for dagen? Neei, jeg skal bare svømme 1 time og deretter jogge i 20 minutter" "Har du vært på noen ferietur i år?Neei, jeg var en liten tur i Spania bare" Jeg er ingen språkfrik eller noe, men når man først begynner å legge merke til det, så blir det en vane å høre etter det. 0 Siter
Gjest waldemarsen Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 ... og utrolig hva folk henger seg opp i... Lite å gjøre i dag?? Idrettsfolk som akkurat har vunnet, og som blir intervjuet, og får spørsmålet: "Dette var fantastisk!" De svarer, "NEI, det fungerte bra i dag". Samme måte å uttrykke seg som deg. *LOL* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det er utrolig mange som begynner setninger med nei. Når jeg hører på noen av de som blir intervjuet blir jeg litt lattermild. F.ex "Har du noen treningsplaner for dagen? Neei, jeg skal bare svømme 1 time og deretter jogge i 20 minutter" "Har du vært på noen ferietur i år?Neei, jeg var en liten tur i Spania bare" Jeg er ingen språkfrik eller noe, men når man først begynner å legge merke til det, så blir det en vane å høre etter det. Jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.