Gå til innhold

Bytting og Cubus

Anbefalte innlegg

Gjest Feilkjøp
Skrevet

Noen som vet om det er greit å bytte varer fra andre Cubusbutikker i 'din' Cubus-butikk?

Gjest Ikke noe problem
Skrevet

Nei, det skal ikke være noe problem. Det har jeg gjort noen ganger selv, ettersom vi av og til får gaver som er kjøpt andre steder enn der vi bor.

Det er det som er kjekt med klær fra kjeder som HM, Cubus og Lindex. Greit å bytte selv om klærne ikke er kjøpt i akkurat den butikken.

Gjest waldemarsen
Skrevet

Nei, det skal ikke være noe problem. Det har jeg gjort noen ganger selv, ettersom vi av og til får gaver som er kjøpt andre steder enn der vi bor.

Det er det som er kjekt med klær fra kjeder som HM, Cubus og Lindex. Greit å bytte selv om klærne ikke er kjøpt i akkurat den butikken.

"Nei"??? ...det skal ikke være noe problem"????

Du mener vel JA, hvis det ikke er noe problem? Dæven så mye rart folk sier.

Gjest Ikke noe problem
Skrevet

... og utrolig hva folk henger seg opp i...

Lite å gjøre i dag??

Skrevet

I norsk språk er såkalt fornekting vanlig. Noe som gjør det vanskelig for enkelte av andre nasjonaliteter å forstå oss - du er kanskje ikke norsk du? Eller bare bittelitt kranglete i kveld? ;-)

Skrevet

I norsk språk er såkalt fornekting vanlig. Noe som gjør det vanskelig for enkelte av andre nasjonaliteter å forstå oss - du er kanskje ikke norsk du? Eller bare bittelitt kranglete i kveld? ;-)

Det er utrolig mange som begynner setninger med nei. Når jeg hører på noen av de som blir intervjuet blir jeg litt lattermild. F.ex "Har du noen treningsplaner for dagen? Neei, jeg skal bare svømme 1 time og deretter jogge i 20 minutter"

"Har du vært på noen ferietur i år?Neei, jeg var en liten tur i Spania bare"

Jeg er ingen språkfrik eller noe, men når man først begynner å legge merke til det, så blir det en vane å høre etter det.

Gjest waldemarsen
Skrevet

... og utrolig hva folk henger seg opp i...

Lite å gjøre i dag??

Idrettsfolk som akkurat har vunnet, og som blir intervjuet, og får spørsmålet: "Dette var fantastisk!" De svarer, "NEI, det fungerte bra i dag".

Samme måte å uttrykke seg som deg.

*LOL*

Skrevet

Det er utrolig mange som begynner setninger med nei. Når jeg hører på noen av de som blir intervjuet blir jeg litt lattermild. F.ex "Har du noen treningsplaner for dagen? Neei, jeg skal bare svømme 1 time og deretter jogge i 20 minutter"

"Har du vært på noen ferietur i år?Neei, jeg var en liten tur i Spania bare"

Jeg er ingen språkfrik eller noe, men når man først begynner å legge merke til det, så blir det en vane å høre etter det.

Jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...