Gå til innhold

Er løpet kjørt for denne mnd...?

Anbefalte innlegg

Gjest et barn til...

Kjenner jeg begynner å bli smågal snart:) Etter mine beregninger hadde jeg eggløsning rundt 15.januar. Jeg kjente de "vanlige smertene" i korsryggen og følte på kroppen at jeg hadde EL.

Samboeren min er bortreist denne mnd så vi har hatt samleie annenhver dag frem til 14.jan (uff så detaljert dette blir:)) Dessverre måtte samboeren min reise bort etter dette.

Men i går så jeg det kjente EL slimet da jeg tørket meg etter dobesøk. Betyr det at jeg hadde EL da??

I så fall har vi garantert ikke truffet denne mnd heller.

Æsj, så LEI jeg er!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171335-er-l%C3%B8pet-kj%C3%B8rt-for-denne-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også akkurat funnet ut at jeg muligens ikke helt skjønner kroppen min. Jeg har murringer i korrygg, vondt nederst i magen (mens light smerter) osv. og SÅ ca. 5 dager etterpå får jeg EL slim. Iallefall var det sånn ved denne syklusen. Men nå det er første måneden vi prøver sånn ordentlig, så jeg har ikek tenkt så mye over det fra før. (har en på 5 1/2 år fra før).

Men om du har EL i dag, så skal det vel godt gjøres å bli gravid 6 dager etter siste samleie. :-( Men er du sikker på at det var EL slim??

Gjest et barn til...

Jeg har også akkurat funnet ut at jeg muligens ikke helt skjønner kroppen min. Jeg har murringer i korrygg, vondt nederst i magen (mens light smerter) osv. og SÅ ca. 5 dager etterpå får jeg EL slim. Iallefall var det sånn ved denne syklusen. Men nå det er første måneden vi prøver sånn ordentlig, så jeg har ikek tenkt så mye over det fra før. (har en på 5 1/2 år fra før).

Men om du har EL i dag, så skal det vel godt gjøres å bli gravid 6 dager etter siste samleie. :-( Men er du sikker på at det var EL slim??

Er ikke sikker på om det var EL slim, men det så slik ut. HÅPER jeg tar feil. Det var forøvrig i går, men det gjør ikke akkurat den store forskjellen :(

Er ikke sikker på om det var EL slim, men det så slik ut. HÅPER jeg tar feil. Det var forøvrig i går, men det gjør ikke akkurat den store forskjellen :(

Får håper det ikke var det da.. MEN det utgjør faktisk en liten forskjell for sædceller KAN leve i opptil 5 døgn har jeg lest flere steder. Og det var også ei her inne som fortalte som venninnen sin som mannen dro avgårde , og de hadde sex 5 dager før forventet EL, og hun ble gravid den gangen (for det kunne visst ikke ha skjedd ellers i den syklusen) Så de ER det iallefall håp...

Gjest et barn til...

Får håper det ikke var det da.. MEN det utgjør faktisk en liten forskjell for sædceller KAN leve i opptil 5 døgn har jeg lest flere steder. Og det var også ei her inne som fortalte som venninnen sin som mannen dro avgårde , og de hadde sex 5 dager før forventet EL, og hun ble gravid den gangen (for det kunne visst ikke ha skjedd ellers i den syklusen) Så de ER det iallefall håp...

Det var det jeg trengte å høre nå. Takk!!

Så gjenstår det å se om mensen kommer eller ei :))

Det var det jeg trengte å høre nå. Takk!!

Så gjenstår det å se om mensen kommer eller ei :))

Jeg tror jeg er i ferd med å bli paranoid. (og vi har akkurat startet). Jeg trodde jeg hadde EL i midten av forrige uke, og hadde litt El slim, men har nå fått det igjen! Isåfall om jeg har EL nå ser det dårlig ut for da har jeg en svært kort luteal-fase og DET er jo ikke akkurat heldig :-(

Annonse

Jeg tror jeg er i ferd med å bli paranoid. (og vi har akkurat startet). Jeg trodde jeg hadde EL i midten av forrige uke, og hadde litt El slim, men har nå fått det igjen! Isåfall om jeg har EL nå ser det dårlig ut for da har jeg en svært kort luteal-fase og DET er jo ikke akkurat heldig :-(

Cheer up, honey!

Smil til verden og verden smiler til deg.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...