Gå til innhold

Å fantasere seg til orgasme under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke helt rent mel i posen?

Jeg følr meg litt skitten og ekkel, for jeg føler at jeg gjør noe galt. Når jeg har samleie med kjæresten er alt kjempedeilig og godt og vi har det kjempefint sammen. Men saken er slik at hvis jeg skal få orgasme (altså klitorisorgasme) under samleie må jeg liksom fantasere om noe annet mens vi holder på. Jeg tenker ikke på megselv og en annen mann, men jeg tenker på en annen setting med helt andre mennsker som har sex osv.

Jeg klarer ikke å få orgasme under samleie\sex med kjæresten uten at jeg fantaserer om noe til det går for meg. Det har ikke noe med han å gjøre, det har alltid vært slik. Jeg har kjempestor glede av samleie og annen sex uansett og vaginalorgasme (hvis jeg kan skille det slik) får jeg jo uansett uten å fantasere om noe annet.

Jeg vet ikke om dere skjønte hva jeg mente, men håper noen kjenner seg igjen og kan komme med et svar.

Fortsetter under...

Gjest Ikke helt rent mel i posen?

HELT rent mel i posen vil jeg si du har! Det der kan da umulig være unormalt... Isåfall tror jeg svært mange er unormale.

Ja, uansett så mye jeg tenner på kjæresten, så får jeg ikke orgasme av kun å være i den situasjonen, hvis du skjønner. Jaja, folk er vel forskjellige. Takk for svar.

Annonse

Annonse

Gjest også jeg

Så fint at du skrev om dette! Jeg har det nemlig på akkurat samme måten, og har følt litt dårlig samvittighet av den grunn. Men fra svarene du har fått, skjønner jeg at dette er helt greit, og ikke noe jeg trenger føle skyld for.

Så takk for at du tok det opp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...