Gå til innhold

Skal du hjelpe noen på vil du bli millionær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg ser på vil du bli millionær og folk ringer for å få hjelp, tar jeg opp google.com, skriver inn et par ord fra spørsmålet, og ikke en gang har jeg fått opp feil svar. Tar MYE kortere tid enn 30 sekunder.

Så hvis noen spør om jeg kan hjelpe på vil du bli millionær (selvfølgelig helt utenkelig) skal jeg iallefall sørge for å ha google i nærheten.

Skrevet

De som man ringer er ikke hjemme, men sitter bak i studio eller noe sånn. Har jeg hørt.

Skrevet

De som man ringer er ikke hjemme, men sitter bak i studio eller noe sånn. Har jeg hørt.

Det kan jo ikke stemme, det er jo ofte man hører barna eller andre i nærheten av h*n som blir oppringt. I tillegg er det noen ganger de bruker pc for å prøve å finne svaret, og da hører man tastingen.

Skrevet

Det kan jo ikke stemme, det er jo ofte man hører barna eller andre i nærheten av h*n som blir oppringt. I tillegg er det noen ganger de bruker pc for å prøve å finne svaret, og da hører man tastingen.

Det er riktig at de sitter i telefonen hjemme.

Skrevet

Ja, det er jo lurt å bruke internett hvis det er noe man lurer på, så svarer man vel som oftest rett :) tror jeg da..

Skrevet

Ja, jeg har lurt litt på det der... Vi diskuterte det i vennegjengen en gang, hvorfor de ikke sitter klar med pc og søkemotor, og det var da en sa at de ikke var hjemme.

Skrevet

Ja, det er jo lurt å bruke internett hvis det er noe man lurer på, så svarer man vel som oftest rett :) tror jeg da..

Det er vel sånn at de som blir oppringt ikke vet om det på forhånd..altså når de kan bli oppringt, er det ikke det da?

Skrevet

Det er vel sånn at de som blir oppringt ikke vet om det på forhånd..altså når de kan bli oppringt, er det ikke det da?

Joda, man får beskjed.

Jeg har ei venninne som har vært med (har forresten vært med selv en gang også), og jeg var en av hennes ringehjelpere. De ringte og fortalte at nå hadde hun kommet i stolen, og at jeg måtte holde telefonen ledig den nærmeste timen.

Det var en fæl time, faktisk verre enn å være med selv. Hun ringte heldigvis ikke.

Skrevet

De som blir oppringt sitter hjemme. Til og med på hjemmetelefon, man kan ikke bruke mobil. Ihvertfall ikke for et par år siden.

Skrevet

Joda, man får beskjed.

Jeg har ei venninne som har vært med (har forresten vært med selv en gang også), og jeg var en av hennes ringehjelpere. De ringte og fortalte at nå hadde hun kommet i stolen, og at jeg måtte holde telefonen ledig den nærmeste timen.

Det var en fæl time, faktisk verre enn å være med selv. Hun ringte heldigvis ikke.

men så si det da!!Q vant ho noe? :?

Skrevet

men så si det da!!Q vant ho noe? :?

Det tror jeg ikke vi skal snakke høyt om.

Hun bor forresten i Moss.

Skrevet

Det tror jeg ikke vi skal snakke høyt om.

Hun bor forresten i Moss.

so? - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...