Gjest snuppiduppi Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Noen som vet hvor jeg kan svømme på Lørenskog? Svømmehall altså. I såfall, når er det åpent? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Mener å ha hørt at svømmehallen på Kjenn skulle åpne igjen. Ellers kan du ta 402/414 bussen til Furuset skole. 5 min. gange derfra finner du Furusetbadet, et koselig bad. Bruker du bil kan du ta av til Furuset senter fra Karihaugveien og parkere på parkeringsplassen til senteret. 0 Siter
Gjest snuppiduppi Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Mener å ha hørt at svømmehallen på Kjenn skulle åpne igjen. Ellers kan du ta 402/414 bussen til Furuset skole. 5 min. gange derfra finner du Furusetbadet, et koselig bad. Bruker du bil kan du ta av til Furuset senter fra Karihaugveien og parkere på parkeringsplassen til senteret. Ok, takk for tipset. Jeg bor på Kjenn, så det hadde vært fint om jeg bare kunne spasere rett bort. Dersom det åpner da :-) 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Ok, takk for tipset. Jeg bor på Kjenn, så det hadde vært fint om jeg bare kunne spasere rett bort. Dersom det åpner da :-) Ja, greit å kunne gå til og fra. Vi får undersøke om dem åpner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.