Gå til innhold

Svømming på Lørenskog?

Anbefalte innlegg

Gjest snuppiduppi
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan svømme på Lørenskog? Svømmehall altså. I såfall, når er det åpent?

Skrevet

Mener å ha hørt at svømmehallen på Kjenn skulle åpne igjen.

Ellers kan du ta 402/414 bussen til Furuset skole. 5 min. gange derfra finner du Furusetbadet, et koselig bad. Bruker du bil kan du ta av til Furuset senter fra Karihaugveien og parkere på parkeringsplassen til senteret.

Gjest snuppiduppi
Skrevet

Mener å ha hørt at svømmehallen på Kjenn skulle åpne igjen.

Ellers kan du ta 402/414 bussen til Furuset skole. 5 min. gange derfra finner du Furusetbadet, et koselig bad. Bruker du bil kan du ta av til Furuset senter fra Karihaugveien og parkere på parkeringsplassen til senteret.

Ok, takk for tipset. Jeg bor på Kjenn, så det hadde vært fint om jeg bare kunne spasere rett bort. Dersom det åpner da :-)

Skrevet

Ok, takk for tipset. Jeg bor på Kjenn, så det hadde vært fint om jeg bare kunne spasere rett bort. Dersom det åpner da :-)

Ja, greit å kunne gå til og fra. Vi får undersøke om dem åpner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...