Gå til innhold

Kontaktannonser for vennskap?

Anbefalte innlegg

Gjest kontakt
Skrevet

Finnes det noen kontaktannonser for vennskap på nettet? Jeg vet om kvinneguiden, men finnes det andre? Det virker som om de fleste er ment for sjekking?

Skrevet

Du kan jo eventuelt bruke Blink (blink.dagbladet.no) og skrive meget presist på profilen din at du kun ønsker venner og venninner.

Gjest *ikkjesåsint*
Skrevet

Du kan jo eventuelt bruke Blink (blink.dagbladet.no) og skrive meget presist på profilen din at du kun ønsker venner og venninner.

finnenvenn.no der har eg profil:)

Skrevet

Prøv Finn en venn du, der kan man få venner uten at de mener noe "mere", men er selvfølgelig begge deler der også.

Jeg har fått mailvenner der som jeg har hatt i et par år, hyggelige og seriøse mennesker. Du skriver i profilen din hva du søker.

Gjest Prøv Blink
Skrevet

finnenvenn.no der har eg profil:)

Jeg anbefaler Blink på Dagbladet, et av de få stedene som ikke bare er sjekking med masse intressegrupper osv, og både menn og kvinner besøker hverandres profil og skriver i gjestebøkene til hverandre osv.

Gjest Prøv Blink
Skrevet

Jeg anbefaler Blink på Dagbladet, et av de få stedene som ikke bare er sjekking med masse intressegrupper osv, og både menn og kvinner besøker hverandres profil og skriver i gjestebøkene til hverandre osv.

med = men (masse interesegrupper osv)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...