Gjest kontakt Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Finnes det noen kontaktannonser for vennskap på nettet? Jeg vet om kvinneguiden, men finnes det andre? Det virker som om de fleste er ment for sjekking? 0 Siter
Moraki Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Du kan jo eventuelt bruke Blink (blink.dagbladet.no) og skrive meget presist på profilen din at du kun ønsker venner og venninner. 0 Siter
Gjest *ikkjesåsint* Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Du kan jo eventuelt bruke Blink (blink.dagbladet.no) og skrive meget presist på profilen din at du kun ønsker venner og venninner. finnenvenn.no der har eg profil:) 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Prøv Finn en venn du, der kan man få venner uten at de mener noe "mere", men er selvfølgelig begge deler der også. Jeg har fått mailvenner der som jeg har hatt i et par år, hyggelige og seriøse mennesker. Du skriver i profilen din hva du søker. 0 Siter
Gjest Prøv Blink Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 finnenvenn.no der har eg profil:) Jeg anbefaler Blink på Dagbladet, et av de få stedene som ikke bare er sjekking med masse intressegrupper osv, og både menn og kvinner besøker hverandres profil og skriver i gjestebøkene til hverandre osv. 0 Siter
Gjest Prøv Blink Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg anbefaler Blink på Dagbladet, et av de få stedene som ikke bare er sjekking med masse intressegrupper osv, og både menn og kvinner besøker hverandres profil og skriver i gjestebøkene til hverandre osv. med = men (masse interesegrupper osv) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.