Gjest jobbsøker Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Lurer på hva slags jobber som passer for oss som ikke er så sosiale. Noen som vet? 0 Siter
Niobe Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg hadde sommerjobb i postavdelingen i en stor bedrift. Det er den minst sosiale jobben jeg noen gang har hatt. Eneste menneske jeg så var postmannen, som kom to ganger daglig med intern/ekstern post. Ellers bestod jobben av å fordele post til de forskjellige avdelingenes bokser. Kjedelig, men sosiale evner var ikke påkrevd... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Sitte i sånn liten bu og ta bompenger av folk? Men da må man kanskje være vekter? 0 Siter
Osiris Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Korrekturleser- oversetter - renholder- naturfotograf- jobb på et verksted/industri med så mye støy at alle må ha hørselvern og ikke kan snakke sammen Noen forslag 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Sitte i sånn liten bu og ta bompenger av folk? Men da må man kanskje være vekter? og vekter kan man ikke bli mener du? :-) - det er fort gjort det! 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 og vekter kan man ikke bli mener du? :-) - det er fort gjort det! Koster jo noen tusenlapper, da. "..........................." 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Koster jo noen tusenlapper, da. "..........................." 5000,-? 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Koster jo noen tusenlapper, da. "..........................." http://www.hafslund.no/sikkerhet/index.asp?startID=&topExpand=&subExpand=&thirdExpand=&lastmenuitem=&strUrl=1007801i 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 http://www.hafslund.no/sikkerhet/index.asp?startID=&topExpand=&subExpand=&thirdExpand=&lastmenuitem=&strUrl=1007801i Som jeg sa: noen tusen :-) "..........................." 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Gartner, bonde, bussjåfør, kunstner, forfatter, nattevakt på sykehjem eller freelance skribent.. foreslår jeg. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Lindex. Europris må vel være bedre. Der snakker de enda mindre med kundene! Og hverandre rekker de vel heller ikke snakke med,for har aldri sett mer enn en ekspeditør av gangen jeg. Jo forresten, men da har de småkrangla. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Europris må vel være bedre. Der snakker de enda mindre med kundene! Og hverandre rekker de vel heller ikke snakke med,for har aldri sett mer enn en ekspeditør av gangen jeg. Jo forresten, men da har de småkrangla. Jeg mente jo ikke Europris da. Der er de ganske hyggelige. Jeg mente JYSK! Det minst kundevennlige sted i dette land. Unnskyld Europris! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 og vekter kan man ikke bli mener du? :-) - det er fort gjort det! Det vet jeg ingenting om, men det blir kanskje litt for sosialt for jobbsøkeren, tenkte jeg da. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.