Gjest Daisy Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hvordan måles blærekapasitet....? ...det lurer jeg på. 0 Siter
Gjest blæren Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hvordan måles blærekapasitet....? ...det lurer jeg på. Vanligvis tror jeg ved å fylle opp blæra og se når det begynner å kjennes. Jeg for min del bare målte det som kom ut når jeg måtte veldig på do. Det var 3dl 0 Siter
Gjest blæren Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hvordan måles blærekapasitet....? ...det lurer jeg på. Den var visst uansett 3-5dl fant jeg ut. 0 Siter
flisa Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Vanligvis tror jeg ved å fylle opp blæra og se når det begynner å kjennes. Jeg for min del bare målte det som kom ut når jeg måtte veldig på do. Det var 3dl er det slikt man burde gjort og visst om seg selv? - jeg har nå vært uvitende om min blærekapasitet i over 42 år! *FORSKREKKET* 0 Siter
Gjest blæren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 er det slikt man burde gjort og visst om seg selv? - jeg har nå vært uvitende om min blærekapasitet i over 42 år! *FORSKREKKET* Nei er du gal, hihihihi, jeg er ekstremt nysgjerrig av natur. Dessuten bruker jeg ofte dra ut dobesøkene, og de sier at dersom en kommer opp mot liter'n kan musklene bli skadet. Så jeg skulle bare sjekke, hehehe. Men det var jo ingen fare, takler 3-4dl. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Tror min kapasitet er ganske så stor. Etter den første fødselen klarte jeg ikke å tisse (turde antakelig ikke), og etter noen timer, kom jodmora og satte kateter. Vet ikke helt hvor mye et sånt bekken rommer, men i alle fall fylte jeg det ene til randen og hun måtte løpe over rommet for å hente ett til. Tror nok at min beholder er godt over halvliteren :-) 0 Siter
Gjest blæren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Tror min kapasitet er ganske så stor. Etter den første fødselen klarte jeg ikke å tisse (turde antakelig ikke), og etter noen timer, kom jodmora og satte kateter. Vet ikke helt hvor mye et sånt bekken rommer, men i alle fall fylte jeg det ene til randen og hun måtte løpe over rommet for å hente ett til. Tror nok at min beholder er godt over halvliteren :-) Herlig. Hehe. Men dersom du kommer opp mot litern kan det skade musklene, bare sånn til informasjon. Så kan du få "gammelmannsblære" når du blir eldre :-) Så ikke gå og hold deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.