Gjest baremei Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Dolerne sa en etter en god natt bare stakkars lille baremei satt helt ensom og forlatt *sukk* 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg er våken.. Det var heelt stille her i sted. Men nå plutselig poppet innlegg etter innlegg opp jo-som paddehatter. Så det var visst liv her likevel:) Bra! 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg er her, men nå går jeg å legger meg gitt. God natt:o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg er her, jeg. Selv om jeg helst burde vært i seng for leeenge siden! 0 Siter
Gjest Cooming soon Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg hopper inn som en virvelvind og vil bare si at jeg er her jeg også, tror jeg da :-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg hopper inn som en virvelvind og vil bare si at jeg er her jeg også, tror jeg da :-) Hehe. Dere er nå søte:)Men nå tror jeg jammen jeg forlater denne koselige plassen selv. For jeg har skoledag i morgen...iiik:-o 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg er her, men nå går jeg å legger meg gitt. God natt:o) God natt til deg også! 0 Siter
Gjest Cooming soon Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hehe. Dere er nå søte:)Men nå tror jeg jammen jeg forlater denne koselige plassen selv. For jeg har skoledag i morgen...iiik:-o Du får sove og drømme søtt da, men ikke noen grisedrømmer, da kommer du deg ikke opp i morgen :-) 0 Siter
Gjest zoombie-baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg er her, jeg. Selv om jeg helst burde vært i seng for leeenge siden! Jeg også...så nå tror jeg jammen jeg lar dere andre her i stikken(først klage, så gjøre det samme selv..ikke bra..jaja)....god natt:) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Du får sove og drømme søtt da, men ikke noen grisedrømmer, da kommer du deg ikke opp i morgen :-) Takkar. Ingen grisedrømmer her i gården, nei:) Hva tror du?! Haha. Sove godt du også-en eller annen gang:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.