Gå til innhold

Et taust skrik i natten-hvor er alle hen?

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Dolerne

sa

en

etter

en

god natt

bare

stakkars

lille

baremei

satt

helt

ensom

og

forlatt

*sukk*

Gjest baremei
Skrevet

Jeg er våken..

:) Det var heelt stille her i sted. Men nå plutselig poppet innlegg etter innlegg opp jo-som paddehatter. Så det var visst liv her likevel:)

Bra!

Skrevet

Jeg er her, men nå går jeg å legger meg gitt. God natt:o)

Skrevet

Jeg er her, jeg. Selv om jeg helst burde vært i seng for leeenge siden!

Gjest Cooming soon
Skrevet

Jeg hopper inn som en virvelvind og vil bare si at jeg er her jeg også, tror jeg da :-)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg hopper inn som en virvelvind og vil bare si at jeg er her jeg også, tror jeg da :-)

Hehe. :) Dere er nå søte:)Men nå tror jeg jammen jeg forlater denne koselige plassen selv. For jeg har skoledag i morgen...iiik:-o

Gjest baremei
Skrevet

Jeg er her, men nå går jeg å legger meg gitt. God natt:o)

God natt til deg også!

Gjest Cooming soon
Skrevet

Hehe. :) Dere er nå søte:)Men nå tror jeg jammen jeg forlater denne koselige plassen selv. For jeg har skoledag i morgen...iiik:-o

Du får sove og drømme søtt da, men ikke noen grisedrømmer, da kommer du deg ikke opp i morgen :-)

Gjest zoombie-baremei
Skrevet

Jeg er her, jeg. Selv om jeg helst burde vært i seng for leeenge siden!

Jeg også...så nå tror jeg jammen jeg lar dere andre her i stikken(først klage, så gjøre det samme selv..ikke bra..jaja)....god natt:)

Gjest baremei
Skrevet

Du får sove og drømme søtt da, men ikke noen grisedrømmer, da kommer du deg ikke opp i morgen :-)

Takkar. Ingen grisedrømmer her i gården, nei:) Hva tror du?! Haha. Sove godt du også-en eller annen gang:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...