Gjest Husker du? Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Er det noen som husker historien om Marit som lå her for noen år siden? Marit sine innlegg og hennes tanker om det å være syk og døende. Utrolig sterk lesning, men nå finner jeg den ikke lenger, er den borte? 0 Siter
Gemini Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Fant den jeg - på søkesiden, krysset av for svar fra fagperson og søkte på Marit: http://www.doktoronline.no/marit/marit1.shtml Bytt ut 1-tallet med 2 osv, helt opp til 24. Dessverre er det bare Marits innlegg, ikke det NHD eller brukerne her skrev til Marit. En sterk historie allikevel! 0 Siter
Gemini Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ikke bruk Opera når du åpner de sidene, av en eller annen grunn funka ikke det her i alle fall. Men i Internet Explorer funka det helt fint. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ja, den husker jeg godt. Gripende historie. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ikke bruk Opera når du åpner de sidene, av en eller annen grunn funka ikke det her i alle fall. Men i Internet Explorer funka det helt fint. Det er fordi sidene sendes med feil mime-type - serveren påstår at det er ren tekst og ikke html, så både Opera og Firefox viser det som ren tekst. Dette kan webmaster fikse på null komma svisj om du ber ham om det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.