Gjest fra nettavisen Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article333166.ece 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ja hva blir det neste... Tror det må være noe med alle e-stoffene vi putter i oss... 0 Siter
Gjest sierjeg Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Stakkars stakkars Mette Marit ....... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ja hva blir det neste... Tror det må være noe med alle e-stoffene vi putter i oss... Her er det nok heller snakk om et A-stoff.... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 herregud, den mannen er ikke sann! 0 Siter
Gjest skulkesjal Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det er _nesten_ så jeg får medfølelse med arveprinsen og hans kone. 0 Siter
Gjest Glad det ikke er meg Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Stakkars stakkars Mette Marit ....... Tror ikke Sonja blir så glad heller! hehe... Gir vel ikke så mye presisje blant kongevennene i Europa når svigerdattera har en tvilsom fortid selv og i tillegg har en bror som måtte i fengsel og en far som finner på det utrolige. Og ikke minst at MM ikke har utdannelse! I Sverige blir det jo brukt mot kronprinsessens kjæreste. Nei, aktelsen for det norske kongehuset har nok falt drastisk. Men de andre får mye å prate om da! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg synes oppriktig synd på datra hans. For ikke å snakke om ex-kona hans, som klarte å skaffe seg barn med denne idioten. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg fatter ikke at dette har allmenn interesse! Står så utrolig mye dritt i avisene for tiden; Sven O. skal gifte seg Jennifer Lopez får ikke gå på do i fred Idol-Kjartan har fått seg kjæreste etc etc Hva i all verden skal Se og Hør skrive om? 0 Siter
Grip Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det er jo hyggelig for hans del at han har fått ei ung, sprek dame å kose seg med. Det kan umulig være noe å akke seg over. 0 Siter
flisa Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Tror ikke Sonja blir så glad heller! hehe... Gir vel ikke så mye presisje blant kongevennene i Europa når svigerdattera har en tvilsom fortid selv og i tillegg har en bror som måtte i fengsel og en far som finner på det utrolige. Og ikke minst at MM ikke har utdannelse! I Sverige blir det jo brukt mot kronprinsessens kjæreste. Nei, aktelsen for det norske kongehuset har nok falt drastisk. Men de andre får mye å prate om da! Blir man "svertet" av det familiemedlemmer gjør? Om faren min skulle klikke og rote vekk mamma til fordel for narko, horer og raske briller - skulle jeg da bare pakket ned livet mitt jeg også da? - eller skulle jeg fornekte at han var farene min - snu han ryggen, eller skulle jeg se om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe han? - - ELLER skulle jeg la han som et voksent menneske leve sitt liv og være glad i han uansett? :-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Blir man "svertet" av det familiemedlemmer gjør? Om faren min skulle klikke og rote vekk mamma til fordel for narko, horer og raske briller - skulle jeg da bare pakket ned livet mitt jeg også da? - eller skulle jeg fornekte at han var farene min - snu han ryggen, eller skulle jeg se om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe han? - - ELLER skulle jeg la han som et voksent menneske leve sitt liv og være glad i han uansett? :-) Kongelige blir svertet av det den nærmeste familien gjør. Hva skulle ellers være vitsen med å slå opp at den tullingen skal gifte seg med en stripper eller at broren fikk en fengselsdom? Vi som vanlige folk blir ikke svertet, ikke i pressen i det minste. Men hvis min far ble dømt til fengsel for konemishandling ville nok folk tenkt at jeg var datteren til konemishandleren. For øvrig er jeg ikke enig i at man må elske sine foreldere bare fordi de er foreldre. Har de tatt vare på oss i oppveksten og vært til stede skal det noe til for at kjærligheten til ens foreldre dør, men man skal ikke tåle hva som helst, selv ikke fra den nærmeste familie. 0 Siter
Gjest Glad det ikke er meg Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Blir man "svertet" av det familiemedlemmer gjør? Om faren min skulle klikke og rote vekk mamma til fordel for narko, horer og raske briller - skulle jeg da bare pakket ned livet mitt jeg også da? - eller skulle jeg fornekte at han var farene min - snu han ryggen, eller skulle jeg se om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe han? - - ELLER skulle jeg la han som et voksent menneske leve sitt liv og være glad i han uansett? :-) Det beste er jo å la vedkommende leve sitt eget liv og være glad i han allikevel.Selvfølgelig. Men det er nok ikke lett innenfor de kretsene Sonja og MM vanker i. Der blir en nok vurdert helt annerledes og det blir stilt helt andre krav til vandel og slikt enn for oss 'vanlige'. Og så må det jo sies at belastningen for MM pga faren vel er skapt av mediene. Det er vel omtalen i full offentlighet som gjør at det blir problemer. Ellers ville det jo bare vært å holdt avstand. Men mediene lar Sven O regjere i spaltene siden det gir bra lesertall. Dessverre. Forresten så skryer jo de felste mennesker av sine pårørende når de gjør det bra på bestemte områder, det vil vel også si at de føler det har noe med dem å gjøre om en pårørende driter seg ut også. Må feks si at jeg ikke ville vært upåvirket om min far eller mann hadde begått underslag! Selv omde er voksne selvstendige mennesker. Jeg ville ikke hatt lyst til at alle fikk vite det tror jeg. 0 Siter
Gjest Det var vel bare det som manglet Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Han sørger iallefall å holde oss oppdatert på underholdningsfronten ) 0 Siter
sigga Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg håper kongefamilien stiller opp i det bryllupet. Gleder meg til å se bildene ja,.... ...stakkars Mette Marit...(",).. 0 Siter
Moraki Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Jeg synes oppriktig synd på datra hans. For ikke å snakke om ex-kona hans, som klarte å skaffe seg barn med denne idioten. Det er hvertfall ikke synd på dattera hans! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.