Gå til innhold

så skal sven o. gifte seg med en stripper..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

5

• mariaflyfly

3

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja hva blir det neste...

Tror det må være noe med alle e-stoffene vi putter i oss...

skorpionfisken
Skrevet

Ja hva blir det neste...

Tror det må være noe med alle e-stoffene vi putter i oss...

Her er det nok heller snakk om et A-stoff....

Gjest skulkesjal
Skrevet

Det er _nesten_ så jeg får medfølelse med arveprinsen og hans kone.

Gjest Glad det ikke er meg
Skrevet

Stakkars stakkars Mette Marit .......

Tror ikke Sonja blir så glad heller! hehe... Gir vel ikke så mye presisje blant kongevennene i Europa når svigerdattera har en tvilsom fortid selv og i tillegg har en bror som måtte i fengsel og en far som finner på det utrolige.

Og ikke minst at MM ikke har utdannelse! I Sverige blir det jo brukt mot kronprinsessens kjæreste.

Nei, aktelsen for det norske kongehuset har nok falt drastisk. Men de andre får mye å prate om da!

Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på datra hans.

For ikke å snakke om ex-kona hans, som klarte å skaffe seg barn med denne idioten.

Skrevet

Jeg fatter ikke at dette har allmenn interesse! Står så utrolig mye dritt i avisene for tiden;

Sven O. skal gifte seg

Jennifer Lopez får ikke gå på do i fred

Idol-Kjartan har fått seg kjæreste

etc etc

Hva i all verden skal Se og Hør skrive om?

Skrevet

Det er jo hyggelig for hans del at han har fått ei ung, sprek dame å kose seg med.

Det kan umulig være noe å akke seg over.

Skrevet

Tror ikke Sonja blir så glad heller! hehe... Gir vel ikke så mye presisje blant kongevennene i Europa når svigerdattera har en tvilsom fortid selv og i tillegg har en bror som måtte i fengsel og en far som finner på det utrolige.

Og ikke minst at MM ikke har utdannelse! I Sverige blir det jo brukt mot kronprinsessens kjæreste.

Nei, aktelsen for det norske kongehuset har nok falt drastisk. Men de andre får mye å prate om da!

Blir man "svertet" av det familiemedlemmer gjør?

Om faren min skulle klikke og rote vekk mamma til fordel for narko, horer og raske briller - skulle jeg da bare pakket ned livet mitt jeg også da? - eller skulle jeg fornekte at han var farene min - snu han ryggen, eller skulle jeg se om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe han? - -

ELLER skulle jeg la han som et voksent menneske leve sitt liv og være glad i han uansett? :-)

Skrevet

Om faren min skulle klikke og rote vekk mamma til fordel for narko, horer og raske briller - skulle jeg da bare pakket ned livet mitt jeg også da? - eller skulle jeg fornekte at han var farene min - snu han ryggen, eller skulle jeg se om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe han? - -

ELLER skulle jeg la han som et voksent menneske leve sitt liv og være glad i han uansett? :-)

Kongelige blir svertet av det den nærmeste familien gjør. Hva skulle ellers være vitsen med å slå opp at den tullingen skal gifte seg med en stripper eller at broren fikk en fengselsdom?

Vi som vanlige folk blir ikke svertet, ikke i pressen i det minste. Men hvis min far ble dømt til fengsel for konemishandling ville nok folk tenkt at jeg var datteren til konemishandleren.

For øvrig er jeg ikke enig i at man må elske sine foreldere bare fordi de er foreldre. Har de tatt vare på oss i oppveksten og vært til stede skal det noe til for at kjærligheten til ens foreldre dør, men man skal ikke tåle hva som helst, selv ikke fra den nærmeste familie.

Gjest Glad det ikke er meg
Skrevet

Det beste er jo å la vedkommende leve sitt eget liv og være glad i han allikevel.Selvfølgelig.

Men det er nok ikke lett innenfor de kretsene Sonja og MM vanker i. Der blir en nok vurdert helt annerledes og det blir stilt helt andre krav til vandel og slikt enn for oss 'vanlige'.

Og så må det jo sies at belastningen for MM pga faren vel er skapt av mediene. Det er vel omtalen i full offentlighet som gjør at det blir problemer. Ellers ville det jo bare vært å holdt avstand. Men mediene lar Sven O regjere i spaltene siden det gir bra lesertall. Dessverre.

Forresten så skryer jo de felste mennesker av sine pårørende når de gjør det bra på bestemte områder, det vil vel også si at de føler det har noe med dem å gjøre om en pårørende driter seg ut også. Må feks si at jeg ikke ville vært upåvirket om min far eller mann hadde begått underslag! Selv omde er voksne selvstendige mennesker. Jeg ville ikke hatt lyst til at alle fikk vite det tror jeg.

Gjest Det var vel bare det som manglet
Skrevet

Han sørger iallefall å holde oss oppdatert på underholdningsfronten :o)

Skrevet

Jeg håper kongefamilien stiller opp i det bryllupet. Gleder meg til å se bildene ja,....

...stakkars Mette Marit...(",)..

Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på datra hans.

For ikke å snakke om ex-kona hans, som klarte å skaffe seg barn med denne idioten.

Det er hvertfall ikke synd på dattera hans!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...