Gå til innhold

så skal sven o. gifte seg med en stripper..

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'
Skrevet

herregud, den mannen er ikke sann!

Den *mannen* er ikke sann?

Hvor strippa tror du ei dame som gifter seg med ham må være, da? Ho der må ha kasta mer enn klærne, for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

5

• mariaflyfly

3

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Blir man "svertet" av det familiemedlemmer gjør?

Om faren min skulle klikke og rote vekk mamma til fordel for narko, horer og raske briller - skulle jeg da bare pakket ned livet mitt jeg også da? - eller skulle jeg fornekte at han var farene min - snu han ryggen, eller skulle jeg se om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe han? - -

ELLER skulle jeg la han som et voksent menneske leve sitt liv og være glad i han uansett? :-)

Hva er raske briller?

Skrevet

Det beste er jo å la vedkommende leve sitt eget liv og være glad i han allikevel.Selvfølgelig.

Men det er nok ikke lett innenfor de kretsene Sonja og MM vanker i. Der blir en nok vurdert helt annerledes og det blir stilt helt andre krav til vandel og slikt enn for oss 'vanlige'.

Og så må det jo sies at belastningen for MM pga faren vel er skapt av mediene. Det er vel omtalen i full offentlighet som gjør at det blir problemer. Ellers ville det jo bare vært å holdt avstand. Men mediene lar Sven O regjere i spaltene siden det gir bra lesertall. Dessverre.

Forresten så skryer jo de felste mennesker av sine pårørende når de gjør det bra på bestemte områder, det vil vel også si at de føler det har noe med dem å gjøre om en pårørende driter seg ut også. Må feks si at jeg ikke ville vært upåvirket om min far eller mann hadde begått underslag! Selv omde er voksne selvstendige mennesker. Jeg ville ikke hatt lyst til at alle fikk vite det tror jeg.

Helt enig! :)

Skrevet

Kongelige blir svertet av det den nærmeste familien gjør. Hva skulle ellers være vitsen med å slå opp at den tullingen skal gifte seg med en stripper eller at broren fikk en fengselsdom?

Vi som vanlige folk blir ikke svertet, ikke i pressen i det minste. Men hvis min far ble dømt til fengsel for konemishandling ville nok folk tenkt at jeg var datteren til konemishandleren.

For øvrig er jeg ikke enig i at man må elske sine foreldere bare fordi de er foreldre. Har de tatt vare på oss i oppveksten og vært til stede skal det noe til for at kjærligheten til ens foreldre dør, men man skal ikke tåle hva som helst, selv ikke fra den nærmeste familie.

nei ikke alle foreldre er verdt å bli elsket -men faren MIN er - VELDIG! :)

Ellers er jeg enig med deg.

det er so så klart media som hauser opp dette.

Skrevet

Hva er raske briller?

Syns bare det hørtes tøft ut - klarte ikke å se han for meg, faren min altså i en rask bil (hadde ahn lest dette hadde han blitt kjempefornærma - hehe)

Skrevet

Det jeg finner mest imponerende her, er at den strippe-dama bare er 34 år.

Rent bortsett fra det, så tror jeg disse to fortjener hverandre.

Skrevet

Syns du ho så eldre ut, gamla? :-)

skorpionfisken
Skrevet

Jeg synes hun ser ut som om hun er godt over førr.

Skrevet

Jeg synes hun ser ut som om hun er godt over førr.

syns jeg også! *nesa i været*

Skrevet

...ja, enten det - ellers så holder jeg meg utrolig bra....:-))

Skrevet

Stakkars Mette-Marit....

Skulle nesten tro han gjorde dette på pur f*** for å plage henne... Men så råtten er vel ikke selv han, eller...?

Gjest gratulerer med dagen
Skrevet

Bestefars gave til barnebarnet i ett års gave. Så slipper hun å være i rampelyset bare fordi hun er ett år.

Skrevet

Det var det første jeg tenkte og, så ut som hun hadde en pen kropp, men ansiktet var gammelt ;)

Skrevet

Det er hvertfall ikke synd på dattera hans!

Neivel. Jeg synes det er det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

...ja, enten det - ellers så holder jeg meg utrolig bra....:-))

Jeg trodde faktisk hun var på han sin alder når jeg så bilde av henne. Ble virkelig overrasket når jeg så at hun bare var 34 år gammel.

Lurer på hva hun har gjort for å holde seg så til de grader dårlig.

Skrevet

34 år??? Det var jammen ingen fresh 34-åring...

Skrevet

Jeg trodde faktisk hun var på han sin alder når jeg så bilde av henne. Ble virkelig overrasket når jeg så at hun bare var 34 år gammel.

Lurer på hva hun har gjort for å holde seg så til de grader dårlig.

Ljugi på alderen kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ljugi på alderen kanskje?

Det skal man aldri se bort ifra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...