Gå til innhold

så skal sven o. gifte seg med en stripper..

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det jeg finner mest imponerende her, er at den strippe-dama bare er 34 år.

Rent bortsett fra det, så tror jeg disse to fortjener hverandre.

Ja, tenkte det jeg også! Hvilken dame i den alderen ville slå seg til ro med en slik gammel fyr med et slikt klovnerykte. Ikke har han penger en gang! Ellers så pleier jo det å dra mus - unnskyld damer.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

5

• mariaflyfly

3

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stakkars Mette-Marit....

Skulle nesten tro han gjorde dette på pur f*** for å plage henne... Men så råtten er vel ikke selv han, eller...?

Det tror jeg han kunne finne på å være egentlig ... men kanskje det bare er mangelen på sosiale antenner som plager han ...

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det er _nesten_ så jeg får medfølelse med arveprinsen og hans kone.

Godt å tenke på at genene til Sven O. er tilstede i den nye kongelige arveprinsessen?

De samme genene som er i MM med hennes utagerende ungdomstid, og hennes bror med voldsdom og fengselsopphold.

Skrevet

Det er _nesten_ så jeg får medfølelse med arveprinsen og hans kone.

HERLIG NICK!!!!!! :)

Gjest svaksterk
Skrevet

Godt å tenke på at genene til Sven O. er tilstede i den nye kongelige arveprinsessen?

De samme genene som er i MM med hennes utagerende ungdomstid, og hennes bror med voldsdom og fengselsopphold.

Sikker på at det er gener da? Kan det være litt miljø inne i bildet?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Sikker på at det er gener da? Kan det være litt miljø inne i bildet?

Vi får håpe det er mest av det! Da kan det jo gå bedre enn fryktet. Krompen har vel positiv innvirkning på førkja fra Kristiansand miljømessig. Regner jeg med. For ikke å snakke om at å ha Haakon som far og Sven O. jo er to vidt forskjellige utgangspunkt. hehe... Var et poeng det ja!

Skrevet

Det tror jeg han kunne finne på å være egentlig ... men kanskje det bare er mangelen på sosiale antenner som plager han ...

Mangelen på sosiale antenner er åpenbar, og alkoholen hjelper vel heller ikke på... Hørte han på radio i sta, og hvis han ikke var full da, så var han i såfall dopa ned av noe annet...

Skrevet

Hva annet å vente når man drar møkk fra gata og inn i kongefamilien?

Håper inderlig de får barn.. Kunne de bare snart bli kvitt den ekle sklia til krompen, så hadde alt vært bra!

Skrevet

Ljugi på alderen kanskje?

Neida - hun har ikke løyet på alderen, siden jeg kjenner henne fra oppveksten så stemmer denne!

Ser litt bedre ut her:

http://www.fedrelandsvennen.no/lordagsondag/article250190.ece

Når det er sagt så tror jeg ingenting på at de kommer til å gifte seg. Jeg tror mer på to B-kjendiser som har et lite mediestunt for å hale ut penger av Se og Hør, som sikkert har betalt bra for å få være først ute med nyheten.

Det beste Se og Hør kunne gjort for mannen var å sende han til kualalumpur uten mobiltelefon, for å beskytte ham mot seg selv..

Skrevet

Mangelen på sosiale antenner er åpenbar, og alkoholen hjelper vel heller ikke på... Hørte han på radio i sta, og hvis han ikke var full da, så var han i såfall dopa ned av noe annet...

Ja, det hørte jeg også på. Han hørtes skikkelig full eller dopa ut ja.. Huff.

Stakkars MM. Og på bursdagen til lille Ingrid A også da..

Gjest skulkesjal
Skrevet

....nei, jeg er 84, men jeg ser da fremdeles bedre ut enn den stripperen....:)

Sant nok.

Skrevet

Ja, det hørte jeg også på. Han hørtes skikkelig full eller dopa ut ja.. Huff.

Stakkars MM. Og på bursdagen til lille Ingrid A også da..

Det beviser jo bare hvilken drittsekk han er. Og Se & Hør storkoser seg jo.

Han burde vært beskytta mot seg sjøl, pressen burde oversett hele fyren, ikke ofra han en spaltemeter. Men penger penger penger...

Skrevet

Neida - hun har ikke løyet på alderen, siden jeg kjenner henne fra oppveksten så stemmer denne!

Ser litt bedre ut her:

http://www.fedrelandsvennen.no/lordagsondag/article250190.ece

Når det er sagt så tror jeg ingenting på at de kommer til å gifte seg. Jeg tror mer på to B-kjendiser som har et lite mediestunt for å hale ut penger av Se og Hør, som sikkert har betalt bra for å få være først ute med nyheten.

Det beste Se og Hør kunne gjort for mannen var å sende han til kualalumpur uten mobiltelefon, for å beskytte ham mot seg selv..

Men det tjener de jo ikke penger på...

Og joda, hun så noe bedre ut på det bildet. 40 istedenfor 50 kanskje...

Skrevet

Evt. at dette bare er bull og de er i Se og Hør fordi de får penger for det.

Snart kommer vel en artikkel at de skilles som venner, og så får de litt mer penger.

Skrevet

Men det tjener de jo ikke penger på...

Og joda, hun så noe bedre ut på det bildet. 40 istedenfor 50 kanskje...

Klart de tjener på det, Sven O har jo innrømmet og stå på Se og Hørs lønningsliste. Tidligere fikk han 10.000 for hver forside han figurerte på.

Kanskje de selger rettighetene til bryllupet også til Se og Hør.. eksklusivt vettu..

Skrevet

Hva annet å vente når man drar møkk fra gata og inn i kongefamilien?

Håper inderlig de får barn.. Kunne de bare snart bli kvitt den ekle sklia til krompen, så hadde alt vært bra!

Herlighet hva er dette for noe å si. Blir ikke slikt slettet?

Gjest svaksterk
Skrevet

Vi får håpe det er mest av det! Da kan det jo gå bedre enn fryktet. Krompen har vel positiv innvirkning på førkja fra Kristiansand miljømessig. Regner jeg med. For ikke å snakke om at å ha Haakon som far og Sven O. jo er to vidt forskjellige utgangspunkt. hehe... Var et poeng det ja!

:-D

Skrevet

Ja, tenkte det jeg også! Hvilken dame i den alderen ville slå seg til ro med en slik gammel fyr med et slikt klovnerykte. Ikke har han penger en gang! Ellers så pleier jo det å dra mus - unnskyld damer.

Hun får komme i avisen og sole seg i kongelig glans for en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...