Gå til innhold

Bytte nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt meg for Hønemor jeg.Passer så fint til meg :-)

Dessverre, det er opptatt, så på'n igjen å tenke.

hare1365380455
Skrevet

Det blir kanskje til at du har det du har...?

Skrevet

Det blir kanskje til at du har det du har...?

Tja, har lyst på et mere spennende da.

Gjest baremei
Skrevet

Hva med mamma-bjørn, kengumamma eller modern?:)

Har forsåvidt samme problem selv. Vil ha nytt nick, men de jeg har lyst på er jo opptatt:(

Gjest baremei
Skrevet

Har forsåvidt samme problem selv. Vil ha nytt nick, men de jeg har lyst på er jo opptatt:(

Så nå at jeg var litt sent ute. Hønemoren er fint!

Skrevet

Sånn er det, de man vil ha er opptatt, men nå fant da jeg et. Passer utrolig godt på meg for er ei hønemor de luxe :-)

Gjest baremei
Skrevet

Sånn er det, de man vil ha er opptatt, men nå fant da jeg et. Passer utrolig godt på meg for er ei hønemor de luxe :-)

Ja, det er ikke så vanskelig å merke det;)

Bra du fant et som passet!Jeg får prøve videre..

Skrevet

Ja, det er ikke så vanskelig å merke det;)

Bra du fant et som passet!Jeg får prøve videre..

Les innlegget mitt på "Øvve seg på sovende pasienter" Det er skrevet 13.42.

Da skjønner du enda mere av Hønemoren, hvorfor..!

Gjest baremei
Skrevet

Les innlegget mitt på "Øvve seg på sovende pasienter" Det er skrevet 13.42.

Da skjønner du enda mere av Hønemoren, hvorfor..!

Ja, nå skjønner jeg.

Å miste et barn må være omtrent det verste som kan skje en. (har ikke barn selv, men kan tenke meg det)

Er i hvert fall sikker på at du er en veldig god mor-og at du blir en god mormor om ikke så lenge. Synd det ikke ble denne gangen.

Med dine kloke, gode råd og oppmuntrende ord er du dessuten en ekte hønemor(i ordets mest positive mening) her inne på dol også:)

Beste hilsen fra

Skrevet

Ja, nå skjønner jeg.

Å miste et barn må være omtrent det verste som kan skje en. (har ikke barn selv, men kan tenke meg det)

Er i hvert fall sikker på at du er en veldig god mor-og at du blir en god mormor om ikke så lenge. Synd det ikke ble denne gangen.

Med dine kloke, gode råd og oppmuntrende ord er du dessuten en ekte hønemor(i ordets mest positive mening) her inne på dol også:)

Beste hilsen fra

Takker og neier for pene ord.

Klem!

Gjest bertapåtur
Skrevet

Tja, har lyst på et mere spennende da.

hva med:

Stilige Stine?

Eller:

søte sara?

Eller:

FriskeFrida?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...