Gjest Dame55 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hadde bestemt meg for Hønemor jeg.Passer så fint til meg :-) Dessverre, det er opptatt, så på'n igjen å tenke. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det blir kanskje til at du har det du har...? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det blir kanskje til at du har det du har...? Tja, har lyst på et mere spennende da. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hva med mamma-bjørn, kengumamma eller modern? Har forsåvidt samme problem selv. Vil ha nytt nick, men de jeg har lyst på er jo opptatt:( 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hva med mamma-bjørn, kengumamma eller modern? Har forsåvidt samme problem selv. Vil ha nytt nick, men de jeg har lyst på er jo opptatt:( Så nå at jeg var litt sent ute. Hønemoren er fint! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hva med mamma-bjørn, kengumamma eller modern? Har forsåvidt samme problem selv. Vil ha nytt nick, men de jeg har lyst på er jo opptatt:( Sånn er det, de man vil ha er opptatt, men nå fant da jeg et. Passer utrolig godt på meg for er ei hønemor de luxe :-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Sånn er det, de man vil ha er opptatt, men nå fant da jeg et. Passer utrolig godt på meg for er ei hønemor de luxe :-) Ja, det er ikke så vanskelig å merke det;) Bra du fant et som passet!Jeg får prøve videre.. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ja, det er ikke så vanskelig å merke det;) Bra du fant et som passet!Jeg får prøve videre.. Les innlegget mitt på "Øvve seg på sovende pasienter" Det er skrevet 13.42. Da skjønner du enda mere av Hønemoren, hvorfor..! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Les innlegget mitt på "Øvve seg på sovende pasienter" Det er skrevet 13.42. Da skjønner du enda mere av Hønemoren, hvorfor..! Ja, nå skjønner jeg. Å miste et barn må være omtrent det verste som kan skje en. (har ikke barn selv, men kan tenke meg det) Er i hvert fall sikker på at du er en veldig god mor-og at du blir en god mormor om ikke så lenge. Synd det ikke ble denne gangen. Med dine kloke, gode råd og oppmuntrende ord er du dessuten en ekte hønemor(i ordets mest positive mening) her inne på dol også Beste hilsen fra 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ja, nå skjønner jeg. Å miste et barn må være omtrent det verste som kan skje en. (har ikke barn selv, men kan tenke meg det) Er i hvert fall sikker på at du er en veldig god mor-og at du blir en god mormor om ikke så lenge. Synd det ikke ble denne gangen. Med dine kloke, gode råd og oppmuntrende ord er du dessuten en ekte hønemor(i ordets mest positive mening) her inne på dol også Beste hilsen fra Takker og neier for pene ord. Klem! 0 Siter
Gjest bertapåtur Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Tja, har lyst på et mere spennende da. hva med: Stilige Stine? Eller: søte sara? Eller: FriskeFrida? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.