Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det ble: Hønemoren, da vet dere det. Takk for tipset/tipsene! Hilsen tidligere Dame55 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Syns det er forvirrende med nick som ligner hverandre, å skille skribentene fra hverandre. Hvis Hønemor var opptatt er Hønemoren vel likt. Men det kan hende det bare er jeg som forvirres av slikt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hei Hønemoren, så fint du fant et som ikke var opptatt da, det er ikke så lett nemlig. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Syns det er forvirrende med nick som ligner hverandre, å skille skribentene fra hverandre. Hvis Hønemor var opptatt er Hønemoren vel likt. Men det kan hende det bare er jeg som forvirres av slikt. Huff, det tenkte jeg ikke på. Får se om jeg får flere kommentarer om det da. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Hei Hønemoren, så fint du fant et som ikke var opptatt da, det er ikke så lett nemlig. Ja, det var fint, men som en under her skriver, blir kanskje for likt Hønemor. Det tenkte jeg ikke på. Passer ihvertfall veldig bra til akkurat meg skjønner du. Nesten mere personlig enn Dame55 :-) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ja, det var fint, men som en under her skriver, blir kanskje for likt Hønemor. Det tenkte jeg ikke på. Passer ihvertfall veldig bra til akkurat meg skjønner du. Nesten mere personlig enn Dame55 :-) Jamen, da får Sniff her forslå Mumimamma en gang til ;-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Jamen, da får Sniff her forslå Mumimamma en gang til ;-) Takk, ser an litt jeg, men skal ha det i bakhodet. Får se om det blir noen reaksjoner 0 Siter
Gemini Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Syns det er forvirrende med nick som ligner hverandre, å skille skribentene fra hverandre. Hvis Hønemor var opptatt er Hønemoren vel likt. Men det kan hende det bare er jeg som forvirres av slikt. Men et nick kan være opptatt fordi noen en gang har registrert det, uten å fortsatt være aktiv her. Det finner man jo fort ut om man tar et forfatter-søk da. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Men et nick kan være opptatt fordi noen en gang har registrert det, uten å fortsatt være aktiv her. Det finner man jo fort ut om man tar et forfatter-søk da. :-) Og når jeg gjorde det, så fant jeg 10 innlegg alle skrevet i 2000, altså av en som kalte seg Hønemor. Så det er nok liten fare for at det blir noen forvirring på akkurat dette nicket. Hvis det da ikke er noen som heter Hønemora eller noe annet som ligner veldig da, men det sjekket jeg ikke. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Og når jeg gjorde det, så fant jeg 10 innlegg alle skrevet i 2000, altså av en som kalte seg Hønemor. Så det er nok liten fare for at det blir noen forvirring på akkurat dette nicket. Hvis det da ikke er noen som heter Hønemora eller noe annet som ligner veldig da, men det sjekket jeg ikke. Takk for undersøkelsen Gemini. Dette virker bra og jeg holder på Hønemoren jeg. 0 Siter
Gjest Bare et tips Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 det innlegget over 'ttt' var bare en test da. Ble sendt ved et feiltrykk. hehe... Så jo at hønemora var opptatt. Hønemoren høres alt for 'fint' ut for deg. Oslo vestkantaktig. Konemor var også opptatt, men ikke konemora. DET syntes jeg var enda finere. -en ending var ikke 'deg' syntes jeg. Hvis du vil ha det så skynd deg, det er ledig nå. 0 Siter
Gjest Bamsemamma Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Bamsemamma var ledig også. DET var søtt da? Prøver å få deg til å gå vekk fra det der hønemorEN før du blir vant til det. hehe... Høne gir jo i tillegg meg assosiasjoner jeg ikke skal gjengi her. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 det innlegget over 'ttt' var bare en test da. Ble sendt ved et feiltrykk. hehe... Så jo at hønemora var opptatt. Hønemoren høres alt for 'fint' ut for deg. Oslo vestkantaktig. Konemor var også opptatt, men ikke konemora. DET syntes jeg var enda finere. -en ending var ikke 'deg' syntes jeg. Hvis du vil ha det så skynd deg, det er ledig nå. Blir vanskelig dette, enig i endinga, skulle vært hønemorA Er ikke fra vestkanten. nei 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Bamsemamma var ledig også. DET var søtt da? Prøver å få deg til å gå vekk fra det der hønemorEN før du blir vant til det. hehe... Høne gir jo i tillegg meg assosiasjoner jeg ikke skal gjengi her. Huff ja, sant det....., tenkte ikke på det jeg. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 det innlegget over 'ttt' var bare en test da. Ble sendt ved et feiltrykk. hehe... Så jo at hønemora var opptatt. Hønemoren høres alt for 'fint' ut for deg. Oslo vestkantaktig. Konemor var også opptatt, men ikke konemora. DET syntes jeg var enda finere. -en ending var ikke 'deg' syntes jeg. Hvis du vil ha det så skynd deg, det er ledig nå. Jeg synes at nick som hønemora og Hønemoren, og Konemor og konemora er FOR like, jeg! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Og når jeg gjorde det, så fant jeg 10 innlegg alle skrevet i 2000, altså av en som kalte seg Hønemor. Så det er nok liten fare for at det blir noen forvirring på akkurat dette nicket. Hvis det da ikke er noen som heter Hønemora eller noe annet som ligner veldig da, men det sjekket jeg ikke. klok, du, gemini! Du har helt rett. Når et nick ikke er brukt på 100 år spiller det ingen rolle 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Jeg synes at nick som hønemora og Hønemoren, og Konemor og konemora er FOR like, jeg! Hønemora har vissnok ikke vært innpå her på flere år. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hønemora har vissnok ikke vært innpå her på flere år. Hønemora med a-endelse var brukt 3 ganger, sist i 2002. Kanskje du kan få webmaster til å frigi det? Hvis det i det hele tatt er registrert da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.