Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble: Hønemoren, da vet dere det. Takk for tipset/tipsene!

Hilsen tidligere Dame55

Videoannonse
Annonse
Gjest '!-o-!'
Skrevet

Syns det er forvirrende med nick som ligner hverandre, å skille skribentene fra hverandre. Hvis Hønemor var opptatt er Hønemoren vel likt. Men det kan hende det bare er jeg som forvirres av slikt.

Skrevet

Hei Hønemoren, så fint du fant et som ikke var opptatt da, det er ikke så lett nemlig. :)

Skrevet

Syns det er forvirrende med nick som ligner hverandre, å skille skribentene fra hverandre. Hvis Hønemor var opptatt er Hønemoren vel likt. Men det kan hende det bare er jeg som forvirres av slikt.

Huff, det tenkte jeg ikke på. Får se om jeg får flere kommentarer om det da.

Skrevet

Hei Hønemoren, så fint du fant et som ikke var opptatt da, det er ikke så lett nemlig. :)

Ja, det var fint, men som en under her skriver, blir kanskje for likt Hønemor. Det tenkte jeg ikke på.

Passer ihvertfall veldig bra til akkurat meg skjønner du. Nesten mere personlig enn Dame55 :-)

Skrevet

Ja, det var fint, men som en under her skriver, blir kanskje for likt Hønemor. Det tenkte jeg ikke på.

Passer ihvertfall veldig bra til akkurat meg skjønner du. Nesten mere personlig enn Dame55 :-)

Jamen, da får Sniff her forslå Mumimamma en gang til ;-)

Skrevet

Jamen, da får Sniff her forslå Mumimamma en gang til ;-)

Takk, ser an litt jeg, men skal ha det i bakhodet. Får se om det blir noen reaksjoner

Skrevet

Men et nick kan være opptatt fordi noen en gang har registrert det, uten å fortsatt være aktiv her. Det finner man jo fort ut om man tar et forfatter-søk da. :-)

Skrevet

Men et nick kan være opptatt fordi noen en gang har registrert det, uten å fortsatt være aktiv her. Det finner man jo fort ut om man tar et forfatter-søk da. :-)

Og når jeg gjorde det, så fant jeg 10 innlegg alle skrevet i 2000, altså av en som kalte seg Hønemor. Så det er nok liten fare for at det blir noen forvirring på akkurat dette nicket. Hvis det da ikke er noen som heter Hønemora eller noe annet som ligner veldig da, men det sjekket jeg ikke.

Skrevet

Og når jeg gjorde det, så fant jeg 10 innlegg alle skrevet i 2000, altså av en som kalte seg Hønemor. Så det er nok liten fare for at det blir noen forvirring på akkurat dette nicket. Hvis det da ikke er noen som heter Hønemora eller noe annet som ligner veldig da, men det sjekket jeg ikke.

Takk for undersøkelsen Gemini.

Dette virker bra og jeg holder på Hønemoren jeg.

Gjest Bare et tips
Skrevet

det innlegget over 'ttt' var bare en test da. Ble sendt ved et feiltrykk. hehe...

Så jo at hønemora var opptatt. Hønemoren høres alt for 'fint' ut for deg. Oslo vestkantaktig. Konemor var også opptatt, men ikke konemora. DET syntes jeg var enda finere. -en ending var ikke 'deg' syntes jeg. Hvis du vil ha det så skynd deg, det er ledig nå.

Gjest Bamsemamma
Skrevet

Bamsemamma var ledig også. DET var søtt da? Prøver å få deg til å gå vekk fra det der hønemorEN før du blir vant til det. hehe...

Høne gir jo i tillegg meg assosiasjoner jeg ikke skal gjengi her.

Skrevet

det innlegget over 'ttt' var bare en test da. Ble sendt ved et feiltrykk. hehe...

Så jo at hønemora var opptatt. Hønemoren høres alt for 'fint' ut for deg. Oslo vestkantaktig. Konemor var også opptatt, men ikke konemora. DET syntes jeg var enda finere. -en ending var ikke 'deg' syntes jeg. Hvis du vil ha det så skynd deg, det er ledig nå.

Blir vanskelig dette, enig i endinga, skulle vært hønemorA

Er ikke fra vestkanten. nei

Skrevet

Bamsemamma var ledig også. DET var søtt da? Prøver å få deg til å gå vekk fra det der hønemorEN før du blir vant til det. hehe...

Høne gir jo i tillegg meg assosiasjoner jeg ikke skal gjengi her.

Huff ja, sant det....., tenkte ikke på det jeg.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg synes at nick som hønemora og Hønemoren, og Konemor og konemora er FOR like, jeg!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

klok, du, gemini! Du har helt rett. Når et nick ikke er brukt på 100 år spiller det ingen rolle

Skrevet

Jeg synes at nick som hønemora og Hønemoren, og Konemor og konemora er FOR like, jeg!

Hønemora har vissnok ikke vært innpå her på flere år.

Skrevet

Hønemora har vissnok ikke vært innpå her på flere år.

Hønemora med a-endelse var brukt 3 ganger, sist i 2002. Kanskje du kan få webmaster til å frigi det? Hvis det i det hele tatt er registrert da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...