Gå til innhold

Hva kan oddsene være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Saken er som følger. Møtte Frk Fantastisk for noen måneder siden. Hun falt for meg, og jeg likte henne meget godt. I starten avviste jeg henne, men etter en stund lukket jeg henne inn og ble meget, meget betatt. Ville ha henne, men nå var det hun som var avventende og i tvil (fordi jeg hadde såret henne i starten).

For kort tid siden ville hun slutte av det vi har sammen (men bevare vennskap selvfølgelig). Dette har hun gjort på en meget sympatisk måte og jeg har all respekt for henne. Hun legger ikke skjul på at hun både elsker, savner og begjærer meg, men sier at hun ikke har de rette følelsene. Videre sier hun at vennskap er det beste grunnlaget for at det skal utvikle seg noe mer. Vi blir definitivt gode venner fremover.

Åh, jeg har egentlig lyst til å gå videre, miste følelsene for henne, for jeg tror ikke at det er noe reelt håp. Samtidig er hun så utrolig flott på ALLE måter og jeg vil gjerne ha henne.

Aner ikke om dere har fått en promille grunnlag for å svare, men enhver tilbakemelding vil jeg takke for.

Mvh

Skrevet

Samtidig må jeg tilføye at hun - etter mange års anoreksi, som hun forøvrig er frisk fra i noen år nå - har god erfaring i å lukke av for følelsene sine. Når hun har satt seg et mål oppnår hun det. Hun er altfor sterk. Samtidig viser jeg mye lidenskap og hun er ikke lenger i tvil om hva jeg føler.

Hun sier at avvisningen i starten har fått henne til å lukke veldig, veldig mye av...

Gjest lev og la leve
Skrevet

Samtidig må jeg tilføye at hun - etter mange års anoreksi, som hun forøvrig er frisk fra i noen år nå - har god erfaring i å lukke av for følelsene sine. Når hun har satt seg et mål oppnår hun det. Hun er altfor sterk. Samtidig viser jeg mye lidenskap og hun er ikke lenger i tvil om hva jeg føler.

Hun sier at avvisningen i starten har fått henne til å lukke veldig, veldig mye av...

Hvis hun har psykiske problemer som du antyder, kan det vel hende at hun kun klarer å føle interesse og forelskelse for et menneske som ikke er interessert tilbake. Med andre ord, straks den andre blir interessert, mister hun interessen. Fordi hun dypest sett ikke er istand til genuin nærhet.

I så tilfelle vil jeg på det sterkeste anbefale deg å gå videre. Ikke kast bort livet ditt på å vente på noen som har slike problemer.

Gjest hyasint
Skrevet

Jeg synes dette kan virke lovende for deg. Hvis hun sier at et vennskap er det beste grunnlaget for å eventuelt gå videre til noe mer, så har hun jo rett i dette,( samt at hunn ikke avviser kategorisk at det kan bli mer enn vennskap).

Dessuten, slå et slag for kjærligheten, hvor ofte møter du egentlig noen som du synes er fantastisk på alle måter?

Forstår det slik at du er en voksen dame, da vet du sikkert hvilke egenskaper du er på utkikk etter hos en partner, likedan er du sikkert rimelig sikker på hva du IKKE liker.

Synes du skal vente på denne dama en stund ihvertfall:-)

Gjest walther
Skrevet

Tro ikke vi gidder mer av deg og damene dine nå.

Gjest homofobe, nei takk
Skrevet

Jøss for en merkelig reaksjon? Snakk for deg selv' a, din homofob!

Her er det fritt for alle her å søke råd. Folk som ikke ønsker å gi råd kan jo bare la være, de trenger ikke slenge dritt for det.

Skrevet

:) Du får la være å lese innleggene mine fremover da.

Skrevet

Jeg synes dette kan virke lovende for deg. Hvis hun sier at et vennskap er det beste grunnlaget for å eventuelt gå videre til noe mer, så har hun jo rett i dette,( samt at hunn ikke avviser kategorisk at det kan bli mer enn vennskap).

Dessuten, slå et slag for kjærligheten, hvor ofte møter du egentlig noen som du synes er fantastisk på alle måter?

Forstår det slik at du er en voksen dame, da vet du sikkert hvilke egenskaper du er på utkikk etter hos en partner, likedan er du sikkert rimelig sikker på hva du IKKE liker.

Synes du skal vente på denne dama en stund ihvertfall:-)

Takk for svar. Jotakk, jeg har levd en stund og har ikke møtt noen som overhode kan måle seg med denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...