Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok. Saken er som følger. Møtte Frk Fantastisk for noen måneder siden. Hun falt for meg, og jeg likte henne meget godt. I starten avviste jeg henne, men etter en stund lukket jeg henne inn og ble meget, meget betatt. Ville ha henne, men nå var det hun som var avventende og i tvil (fordi jeg hadde såret henne i starten).

For kort tid siden ville hun slutte av det vi har sammen (men bevare vennskap selvfølgelig). Dette har hun gjort på en meget sympatisk måte og jeg har all respekt for henne. Hun legger ikke skjul på at hun både elsker, savner og begjærer meg, men sier at hun ikke har de rette følelsene. Videre sier hun at vennskap er det beste grunnlaget for at det skal utvikle seg noe mer. Vi blir definitivt gode venner fremover. I dag er det fortsatt litt (mindre og mindre) kyssing og vi klarer ikke rive oss løs fra hverandre. Har ikke hatt sex siden hun ville slutte av. Fordi hun da vil legge følelser i det, og det vil hun ikke nå.

Åh, jeg har egentlig lyst til å gå videre, miste følelsene for henne, for jeg tror ikke at det er noe reelt håp. Samtidig er hun så utrolig flott på ALLE måter og jeg vil gjerne ha henne.

Samtidig må jeg tilføye at hun - etter mange års anoreksi, som hun forøvrig er frisk fra i noen år nå - har god erfaring i å lukke av for følelsene sine. Når hun har satt seg et mål oppnår hun det. Hun er altfor sterk. Samtidig viser jeg mye lidenskap og hun er ikke lenger i tvil om hva jeg føler.

Hun sier at avvisningen i starten har fått henne til å lukke veldig, veldig mye av...

Aner ikke om dere har fått en promille grunnlag for å svare, men enhver tilbakemelding vil jeg takke for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171420-hva-kan-oddsene-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På generelt grunnlag ville jeg si:

Dette betyr trøbbel.

Finn en annen som har alt, bortsett fra eks-anoreksi og lett for å lukke seg helt.

Hei

Takk for svar. Kan jeg spørre om du føler at du har et kompetent grunnlag for svaret, eller om det bare er en generell tanke? Behøver ikke svare dersom du ikke vil, men jeg vil gjerne lære mer om dette, for hennes reaksjon har jo vært ganske markant.

Hei

Takk for svar. Kan jeg spørre om du føler at du har et kompetent grunnlag for svaret, eller om det bare er en generell tanke? Behøver ikke svare dersom du ikke vil, men jeg vil gjerne lære mer om dette, for hennes reaksjon har jo vært ganske markant.

Egenerfaring.

En del hendelser som fører til ganske alvorlige forstyrrelser gjør noe med et menenske.

Er sikkert mulig å bli 'helt' frisk, men i dete tilfelle tviler jeg på det.

Gjør gjerne dine egne erfaringer, men jeg tipper at det betyr at du gir mye av deg selv, og får lite tilbake.

Det kan selvfølgelig bortrasjonaliseres og forklares, men in the bitter end ser du etter en ny. tor jeg :)

Annonse

Hun elsker deg, men har ikke de rette følelsene for deg?

Hva er det da som er de rette følelsene?

Jeg er yngre enn henne og hun - i likhet med min eks... - har egentlig en preferanse for eldre kvinner. Kan ha noe med det å gjøre, det har de begge sagt iallefall.

Jeg lurer på hvordan hun kan både savne, elsker og begjære meg uten å ha de rette følelsene. Sier også at hun vil bli sjalu (men glad på mine vegne) om/når jeg møter en ny dame. Jeg forstår meg ikke på henne - eller kvinner generelt, kanskje :) S*t*ns kvinnfolk. I dag er jeg bare lei.

Jeg er yngre enn henne og hun - i likhet med min eks... - har egentlig en preferanse for eldre kvinner. Kan ha noe med det å gjøre, det har de begge sagt iallefall.

Jeg lurer på hvordan hun kan både savne, elsker og begjære meg uten å ha de rette følelsene. Sier også at hun vil bli sjalu (men glad på mine vegne) om/når jeg møter en ny dame. Jeg forstår meg ikke på henne - eller kvinner generelt, kanskje :) S*t*ns kvinnfolk. I dag er jeg bare lei.

Jeg skjønner at du er lei. Når ting blir så komplisert som dette, vil det lett bli så slitsomt uansett, at det er smartere å prøve å komme seg videre, som det heter.

Jeg mener: selv om det skulle bli dere to igjen, er det lett å falle tilbake i den grøfta der alt er vanskelig og usikkert.

Da er det nok greiere med mannfolk. De er enkle dyr, og er fornøyd så lenge de får mat og sex.

Jeg skjønner at du er lei. Når ting blir så komplisert som dette, vil det lett bli så slitsomt uansett, at det er smartere å prøve å komme seg videre, som det heter.

Jeg mener: selv om det skulle bli dere to igjen, er det lett å falle tilbake i den grøfta der alt er vanskelig og usikkert.

Da er det nok greiere med mannfolk. De er enkle dyr, og er fornøyd så lenge de får mat og sex.

Det værste av alt er at jeg ikke synes vi hadde det komplisert overhode ...men så har jeg heller ikke erfaring med annet enn et langt og meget komplisert samliv.

Nei, takke meg til sølibat. Tror f meg at menn kunne vært noe for meg, dersom de så ut som damer.

Det værste av alt er at jeg ikke synes vi hadde det komplisert overhode ...men så har jeg heller ikke erfaring med annet enn et langt og meget komplisert samliv.

Nei, takke meg til sølibat. Tror f meg at menn kunne vært noe for meg, dersom de så ut som damer.

Nå til dags er det pinadø mange menn som både ser ut og oppfører seg som damer, hehe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...