Gjest mor godhjerta Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 under her. DET hadde vært noe for deg vet du! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Du har jo SÅ kjempeflott nick da, misunnelig jeg. Ble visst noen innvendinger her ja, ble vanskelig dette. Glad jeg skal bort ikveld jeg for begynner å bli sliten av hele nicket:-) 0 Siter
Gjest Bare et tips Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Du har jo SÅ kjempeflott nick da, misunnelig jeg. Ble visst noen innvendinger her ja, ble vanskelig dette. Glad jeg skal bort ikveld jeg for begynner å bli sliten av hele nicket:-) Det er ikke MINE nick, så du bør ikke være misunnelg! Hvem som helst kan bruke disse inntil noen (du?) registrer dem som sitt! Disse kan bli dine altså. Hvis du vil. Jeg har egentlig et helt annet registrert nick jeg. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det er ikke MINE nick, så du bør ikke være misunnelg! Hvem som helst kan bruke disse inntil noen (du?) registrer dem som sitt! Disse kan bli dine altså. Hvis du vil. Jeg har egentlig et helt annet registrert nick jeg. mor godhjerta er så koselig det da, men nå får jeg vel holde meg til Hønemor. Kan ikke rote sånn. 0 Siter
Gjest bare et tips Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 mor godhjerta er så koselig det da, men nå får jeg vel holde meg til Hønemor. Kan ikke rote sånn. Nei, vel da hønemoren! ) Da gir jeg opp forsøket på å få deg til å skifte nick. Ble mye bedre da engelen (tror jeg) nevnte at en jo kunne uttale det med stum e; hønemorn. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Nei, vel da hønemoren! ) Da gir jeg opp forsøket på å få deg til å skifte nick. Ble mye bedre da engelen (tror jeg) nevnte at en jo kunne uttale det med stum e; hønemorn. Ja, synes du ikke det da? Kan ikke være så ubestemt - føler jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.