Gå til innhold

fjerne dun på overleppa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst å prøve. Men må jeg fotrsette, fra nå og alltid, hvis jeg gjør det noen måneder? Hvor ofte? Eller kan jeg slutte hvis jeg ikke gidder likevel?

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg har hørt at, dersom du barberer vekk dunet en gang, blir hårene stivere og mørkere etterhvert. Dvs enda verre......da foretrekker jeg dunet!

Gjest been there
Skrevet

hmm.. regner med du er jente.. hvis du har dun så vil eg råde deg til å ikkje fjerne det!!! og hvis du gjør det må du ta det med laser...

det som skjer skjønner du, er det at ved barbering kutter du bare av hårene og nye hardere og kanskje mørkere vil komme opp...

du kan vokse og mn da og må du ta det igjen så snart de kommer fram...

hvis du har mye imot det dunet "noe som veldig mange har" så rårder eg deg til å ta laser..

koster sikkert ikkje mye hvis det kun er på overleppa..

lykke til :)

Skrevet

hmm.. regner med du er jente.. hvis du har dun så vil eg råde deg til å ikkje fjerne det!!! og hvis du gjør det må du ta det med laser...

det som skjer skjønner du, er det at ved barbering kutter du bare av hårene og nye hardere og kanskje mørkere vil komme opp...

du kan vokse og mn da og må du ta det igjen så snart de kommer fram...

hvis du har mye imot det dunet "noe som veldig mange har" så rårder eg deg til å ta laser..

koster sikkert ikkje mye hvis det kun er på overleppa..

lykke til :)

Helt off-topic, men hvorfor skriver du alltid ting i hermetegn i innleggene dine? Skjønner ikke hvorfor, de setningene du bruker hermetegn på er jo aldri sitater eller noe du egentlig ikke mener.

Skrevet

Jeg har hørt at, dersom du barberer vekk dunet en gang, blir hårene stivere og mørkere etterhvert. Dvs enda verre......da foretrekker jeg dunet!

Men det er bare tullprat. dun føles stivere akkurat når de er kappet - de blir like myke igjen når de vokser helt ut.

Skrevet

Akkurat det der driver jeg og forsker på om dagen også!

Spør meg for litt rundt omkring, men enten vil ingen innrømme at de gjør det, eller så er det bare jeg som plages av disse fordømte hårene på overleppa.

Jeg har vurdert å bruke voks, men er usikker på om det bare vil eksplodere i svart barte vekst etter en stund.

Hold meg oppdatert, er du grei!

Gjest been there
Skrevet

Men det er bare tullprat. dun føles stivere akkurat når de er kappet - de blir like myke igjen når de vokser helt ut.

det er tull! ta mannen for e.eks, hvis han barberer seg litt for langt opp mot øynene, altså hårene på kinnbeina så kommer de ut som svarte hår.. er en regel at hår som du egentlig ikkje bryr deg så mye med lar du vere

Gjest been there
Skrevet

Helt off-topic, men hvorfor skriver du alltid ting i hermetegn i innleggene dine? Skjønner ikke hvorfor, de setningene du bruker hermetegn på er jo aldri sitater eller noe du egentlig ikke mener.

og du mener?? hermetegn brukes når du vil si noe som egentlig ikkje hører til i setningen..og hva innlegg?

Skrevet

Bruk høvel, eller napp med pinsett.

Hårene blir IKKE verken stivere eller mørkere når de vokser ut igjen..

Gjort det i mange år, brukt høvel altså, må ta det ca hver 5. - 6. uke..

Skrevet

det er tull! ta mannen for e.eks, hvis han barberer seg litt for langt opp mot øynene, altså hårene på kinnbeina så kommer de ut som svarte hår.. er en regel at hår som du egentlig ikkje bryr deg så mye med lar du vere

pøh!

Skrevet

jeg jobber på hudsalong og jeg vil anbefale å vokse overleppa. ja, du må fortsette med det men det er fort gjort, gjør ikke vondt og du unngår evt småkviser som du lett kan få med høvel. laser er jo også et alternativt. da forsvinner det for godt... men det er dyrt!!! kanskje det beste hvis det er mørk "bart" en har.

Gjest been there
Skrevet

det blir stivere fori det kommer nye hår.. de som har vert der er slitte hår.. derfor føles det gjerne stivere..

og det kommer mer ska du tro innleggene i hud og hår forumet..

bruk voks eller ta laser isåfall.. vil ikkje koste deg mange 100 kr vil eg tippe

Gjest been there
Skrevet

kanskje det beste hvis det er mørk "bart" en har. ble det skrevet her.. og ikkje av meg!!!! flere som bruker de på samme måte som meg

Gjest vil ikke ha bart..
Skrevet

jeg jobber på hudsalong og jeg vil anbefale å vokse overleppa. ja, du må fortsette med det men det er fort gjort, gjør ikke vondt og du unngår evt småkviser som du lett kan få med høvel. laser er jo også et alternativt. da forsvinner det for godt... men det er dyrt!!! kanskje det beste hvis det er mørk "bart" en har.

Hei!

Kan du svare meg på noen spm angående hårfjerning siden du jobber i hudsalong?

Jeg lurer på hvordan laser dere bruker pga jeg har prøvd fjerne barten med en type laser men det fungerte ikke i det hele tatt og nå har jeg brukt 3000 på noe som ikke var vits i :(

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvordan laser dere bruker pga jeg har prøvd fjerne barten med en type laser men det fungerte ikke i det hele tatt og nå har jeg brukt 3000 på noe som ikke var vits i :(

nå er det ikke jeg som driver med den laseren så er ikke sikker på det altså. men skal på jobb der på tirsdag så kan sjekke da hvis du vil...

Skrevet

Hmmm, jeg ble ikke så mye klokere, men takk for svarene! Det råder visst full forvirring på dette området. Da er det sikkert fordi det er individuelt hva som skjer, etter at en begynner med voksning. Hun som kunne barbere, må være et lykkelig unntak!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Du kan jo prøve å bleke det vist det er mørkt, man får kjøpt spesialbleking til slikt på parfymerier....

Gjest vil ikke ha bart..
Skrevet

Hei!

Vil gjerne hvilken laser dere bruker, hvor stor grad det er sjans for at det blir borte permanent og hvor mye det koster hvis det er mulig! Hvis dere ikke har en nettside hvor jeg kan lese om det selv da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...