Gå til innhold

Dvergdachs/Chihuahua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har en Dvergdachs på 3 år, har IKKE tenkt til å avle på henne bare så det er sagt.

Men kjenner en som har en Chihuahua som hu er så hypp på, eller han er hypp på henne.

De maser på at vi skal bare få valper med de, en blanding av Dvergdachs & Chihuahua ?

Det har jeg altså aldri sett, eksisterer det? Prøvde å søke, men fant ingenting.

De er vel i utgangspunktet så herpa raser at det er vel bare dyreplageri.

Noe som vet noe om sånt? Dette er jo to knøtt små hunder da men, hva skjer liksom hvis man hadde fått til å pare Chihuahua & Leonberger f.eks? Død?

Skrevet

Chihuahua og leonberger? Huff og huff.

Poenget er at den minste hunden er pappa'n, slik at tispa helt sikkert er stor nok til å føde valpene.

Så du reklamen for Gule Sider for en stund tilbake? Der hopper en liten hund opp på en stabel telefonkataloger for å komme opp til tispa. Sånn er det :-)

Gjest tottlå
Skrevet

Chihuahua og leonberger? Huff og huff.

Poenget er at den minste hunden er pappa'n, slik at tispa helt sikkert er stor nok til å føde valpene.

Så du reklamen for Gule Sider for en stund tilbake? Der hopper en liten hund opp på en stabel telefonkataloger for å komme opp til tispa. Sånn er det :-)

Hihi.......det var yndlingsreklamen min, før doffen har dauva!

Gjest jeg vet ikke men
Skrevet

Jeg mener det er sånn at hvis to raser er altfor ulike, så vil de ikke kunne befrukte hverandre?

Gjest jeg vet ikke men
Skrevet

Jeg mener det er sånn at hvis to raser er altfor ulike, så vil de ikke kunne befrukte hverandre?

Nå mente jeg ikke dvergdachs og Chihuahua da, de kan sikkert få valper sammen, jeg tenkte mer på feks chihuahua og feks Leonberger eller Schäfer...

Skrevet

Nå mente jeg ikke dvergdachs og Chihuahua da, de kan sikkert få valper sammen, jeg tenkte mer på feks chihuahua og feks Leonberger eller Schäfer...

Jeg hørte om en blanding mellom Grand Danois og Chihuahua. Her var førstnevnte tispe, og sistnevnte hadde hatt seg med henne mens hun lå og sov.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...