Gjest haster !! Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Har trukket to tenner oppe bak i dag.Det sluttet å blø hos tannlege, men har begynt for fullt igjen. Hvordan kan det best stoppes. Har prøvd med å trykke papir mot. Det hjelper lite.. Noen gode råd der ute? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Ring legen? Legg kompressjon på? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Press noe rent tøy mot området.Når blødningen stopper -- ikke drikk noe på minst en halvtime, ellers kan den begynne igjen. Litt blod i spytt e.l. er normalt, men hvis det er mye og kontinuerlig, ta kontakt med lege. 0 Siter
Nikki Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Kompress eller vattdott som du biter ned på "hullet" i en halvtime. Etter det ikke noe i munnen på 2 timer - da rekker blodet å koagulere. 0 Siter
Gjest haster !! Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Takk for rådene. Jeg tror årsaken nå har vært at jeg begynte å drikke for tidlig. Og ofte roter man jo litt rundt med tunga i disse søkkene også. Det gikk over med tålmodighet, pressing og ingen inntak av vått eller tørt på flere timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.