Gå til innhold

Helvetes ulvejegere! Inkompetente idioter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke bare plaffe dem bort en gang for alle ?

De er så få at det de eventuelt måtte ha å bidra med ikke er aktuelt likevel.

Så kan vi ta veps neste gang. Tviler på at veps har noen nytte som ingen andre dyr utfører.

Er livredd veps jeg, men vil ikke ha dem utryddet fordi om!! De har faktisk sin nytte i økosystemet det og...

Selv om jg da altid har lurt på om dette er å stikke mennesker, så har jeg av en annen grunn (hjerne) troen på at det her en funksjon de også!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

16

• Sør

11

• Goliath

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Jeg driter i hvor den ulven var, det skulle uansett ikke vært opnet for jakt på ulv!"

Der har vi jo selve essensen i saken :-)

"........................"

Ja ikke sant! Det burde rett og slett vært opnet jakt på sauebønder istedenfor... ;) hehe

Skrevet

Kan vi ta folk som ikke tilfører samfunnet noen synlige verdier også? Vær så snill? :-)

"............................"

JA for meg så:)

Skrevet

Isåfall er vi jo akkurat som alle andre dyr. Løver tenker neppe på gasellenes "rett til liv".

Med vennlig hilsen

hmmmm... skal innrømme at jeg ikke tenker særlig mye over "rett til liv" når den sværeste sværeste sværeste edderkoppen som er pitteliten kommer trampende mot meg!!!

Skrevet

hmmmm... skal innrømme at jeg ikke tenker særlig mye over "rett til liv" når den sværeste sværeste sværeste edderkoppen som er pitteliten kommer trampende mot meg!!!

*ringer dyrevernet*

:)

Med vennlig hilsen

Skrevet

*ringer dyrevernet*

Med vennlig hilsen

Jeg er en annen
Skrevet

Hvis vi er heldige er de så inkompetente at de skyter hverandre også.

Skrevet

Har du tenkt på at de siste 300 år er flere nordmenn drept av somaliere enn av ulv?

Det er en meningsløs sammenligninge. Kom heller med tall på hvor mange som har blitt drept av ulv i norge i løpet av de siste 2-300 årene. Det er ikke mange...

"..........................."

Skrevet

Det er en meningsløs sammenligninge. Kom heller med tall på hvor mange som har blitt drept av ulv i norge i løpet av de siste 2-300 årene. Det er ikke mange...

"..........................."

Hei,

Det er ikke mange som er blitt drept av håndgranater heller (i fredstid), uten at det er noe argument for å tillate håndgranater for sivile.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Det er ikke mange som er blitt drept av håndgranater heller (i fredstid), uten at det er noe argument for å tillate håndgranater for sivile.

Med vennlig hilsen

Kua er visstnok det farligste dyret her i landet, målt i antall skader på mennesker.

For øvrig er det drept langt flere nordmenn av somaliere enn av ulv de siste hundre årene....

Skrevet

Kua er visstnok det farligste dyret her i landet, målt i antall skader på mennesker.

For øvrig er det drept langt flere nordmenn av somaliere enn av ulv de siste hundre årene....

Ja, og langt flere jøder av kristne (for å fortsette sammenligningen).

Gjest NonStopp
Skrevet

Dette var et interessant tema =)

Skrevet

Hvis vi er heldige er de så inkompetente at de skyter hverandre også.

Ja det er jo lov å håpe da:)

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Har du tenkt å få det til nå da;) huff... da blir ikke verden trygg ass:)

Skrevet

Jeg er sånn tålig bra redd kuer! De er rett og slett farlige, hadde etter meg en skokk som liten, og det vekker ikke gode minner for å si det milder:/ hehe...

Skrevet

Ja, og langt flere jøder av kristne (for å fortsette sammenligningen).

Ikke klar å bland inn jøder her å da du! pelase, værsånill:)

Skrevet

Ikke klar å bland inn jøder her å da du! pelase, værsånill:)

Hei,

Poenget var jo nettopp at verken somaliere eller etiopiere (mange av dem er faktisk jøder), nordmenn, jøder eller svensker har noe å gjøre i denne tråden.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Poenget var jo nettopp at verken somaliere eller etiopiere (mange av dem er faktisk jøder), nordmenn, jøder eller svensker har noe å gjøre i denne tråden.

Med vennlig hilsen

Oki...:) bra det da:)

Skrevet

Er livredd veps jeg, men vil ikke ha dem utryddet fordi om!! De har faktisk sin nytte i økosystemet det og...

Selv om jg da altid har lurt på om dette er å stikke mennesker, så har jeg av en annen grunn (hjerne) troen på at det her en funksjon de også!

Det er bare bløff.

Skjønner ikke hva en veps gjør som ikke feks en bie eller humle gjør.

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Så derfor mener du at vi bør forby somaliere i Norge?

Eller hva mente du egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...