Goliath Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 At de kan feile i en slik sak kan jeg faktisk forstå. Ser at svært mange er forbannet på ulvejegerne, men hvorfor ikke heller rette sinnet mot de som faktisk sitter med ansvaret for dette i stedet? Forbannede politikere som legger seg flate for noe usle sauebønder og hysteriske foreldre.... En enslig ulv er mer verdt enn de ovennevnte er tilsammen..... 0 Siter
Sør Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Så derfor mener du at vi bør forby somaliere i Norge? Eller hva mente du egentlig? Ble det for vanskelig for deg? 0 Siter
Goliath Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Så derfor mener du at vi bør forby somaliere i Norge? Eller hva mente du egentlig? Er du for eller mot ulvejakt Sør? 0 Siter
Goliath Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Ble det for vanskelig for deg? Er du for eller mot ulvejakt Sør? 0 Siter
Sør Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Er du for eller mot ulvejakt Sør? Jeg har ikke uttalt meg om ulvejakt, men om å skyte feil ulv. 1) Vi kan ikke forvente at land som Bangladesh/India skal ta vare på sine rovdyr hvis vi ikke er villige til å gjøre det samme. 2) Jeg kan ikke, som bymenneske, forvente at "folk på landet" skal leve med ulv, når jeg ikke selv ville akseptert å ha ulv i nabolaget. Ettersom jeg ikke kjenner detaljene bak denne jakten, så uttaler jeg meg ikke for/imot. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg har ikke uttalt meg om ulvejakt, men om å skyte feil ulv. 1) Vi kan ikke forvente at land som Bangladesh/India skal ta vare på sine rovdyr hvis vi ikke er villige til å gjøre det samme. 2) Jeg kan ikke, som bymenneske, forvente at "folk på landet" skal leve med ulv, når jeg ikke selv ville akseptert å ha ulv i nabolaget. Ettersom jeg ikke kjenner detaljene bak denne jakten, så uttaler jeg meg ikke for/imot. Så du vet ikke om du er for eller mot ulvejakt i Norge med bakgrunn i dagens bestand? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.