Gå til innhold

Helvetes ulvejegere! Inkompetente idioter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de kan feile i en slik sak kan jeg faktisk forstå.

Ser at svært mange er forbannet på ulvejegerne, men hvorfor ikke heller rette sinnet mot de som faktisk sitter med ansvaret for dette i stedet?

Forbannede politikere som legger seg flate for noe usle sauebønder og hysteriske foreldre....

En enslig ulv er mer verdt enn de ovennevnte er tilsammen.....

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

16

• Sør

11

• Goliath

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så derfor mener du at vi bør forby somaliere i Norge?

Eller hva mente du egentlig?

Ble det for vanskelig for deg?

Skrevet

Så derfor mener du at vi bør forby somaliere i Norge?

Eller hva mente du egentlig?

Er du for eller mot ulvejakt Sør?

Skrevet

Ble det for vanskelig for deg?

Skrevet

Jeg har ikke uttalt meg om ulvejakt, men om å skyte feil ulv.

1) Vi kan ikke forvente at land som Bangladesh/India skal ta vare på sine rovdyr hvis vi ikke er villige til å gjøre det samme.

2) Jeg kan ikke, som bymenneske, forvente at "folk på landet" skal leve med ulv, når jeg ikke selv ville akseptert å ha ulv i nabolaget.

Ettersom jeg ikke kjenner detaljene bak denne jakten, så uttaler jeg meg ikke for/imot.

Skrevet

Jeg har ikke uttalt meg om ulvejakt, men om å skyte feil ulv.

1) Vi kan ikke forvente at land som Bangladesh/India skal ta vare på sine rovdyr hvis vi ikke er villige til å gjøre det samme.

2) Jeg kan ikke, som bymenneske, forvente at "folk på landet" skal leve med ulv, når jeg ikke selv ville akseptert å ha ulv i nabolaget.

Ettersom jeg ikke kjenner detaljene bak denne jakten, så uttaler jeg meg ikke for/imot.

Så du vet ikke om du er for eller mot ulvejakt i Norge med bakgrunn i dagens bestand?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...