cecily Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Til alle som trøstet meg ang operasjon av visdomstenner. Det gikk kjempefint. To timer i stolen riktignok, men ikkeno' problem ellers. Det var faktisk så gøy at jeg skal ta en til om ikke så lenge. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Såppass, altså. "Det var faktisk så gøy at jeg skal ta en til om ikke så lenge. " Den der setningen trodde du nok ikke du ville skrive da du ba tynt om trøst før visdomstannoperasjonen... * * Bra det gikk så mye bedre enn fryktet 0 Siter
Scuba Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Oj, det var tanken min første gangen.... Men ikke nå etter å fjernet de 4 vi har med å trekke to av de og hatt 3 operasjoner... Den siste var helt forj.... Jeg var tøff og stakk på jobb etterpå. Det var i mai, har enda ikke fått igjen følelsen i halve leppa... Og enda står en del av rota igjen og må ha en operasjon til.. Jeg kan ikke si at jeg går til tannlegen med et smil om munnen, men puls i 200... Men godt at det gikk bra med deg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.