Gå til innhold

Operasjon av visdomstann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle som trøstet meg ang operasjon av visdomstenner. Det gikk kjempefint. To timer i stolen riktignok, men ikkeno' problem ellers.

Det var faktisk så gøy at jeg skal ta en til om ikke så lenge.

Skrevet

Såppass, altså.

"Det var faktisk så gøy at jeg skal ta en til om ikke så lenge. "

Den der setningen trodde du nok ikke du ville skrive da du ba tynt om trøst før visdomstannoperasjonen...

* *

Bra det gikk så mye bedre enn fryktet ;)

Skrevet

Oj, det var tanken min første gangen.... Men ikke nå etter å fjernet de 4 vi har med å trekke to av de og hatt 3 operasjoner... Den siste var helt forj.... Jeg var tøff og stakk på jobb etterpå. Det var i mai, har enda ikke fått igjen følelsen i halve leppa... Og enda står en del av rota igjen og må ha en operasjon til..

Jeg kan ikke si at jeg går til tannlegen med et smil om munnen, men puls i 200...

Men godt at det gikk bra med deg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...