Gå til innhold

for godt til å være sant???

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppdaget nettopp denne siden

http://www.getgiftsforfree.com/index.php?ref_id=110981

De sier at hvis man betaler 40$ for et eller annet så for man velge mellom mange dyre gaver, som f.eks. laptop. Man beveger seg da oppover i listen over hvem sin tur det er å få gaven dersom flere mennesker melder seg på listen og dette går fortere hvis man refererer andre og de melder seg på. Jeg har no meldt meg på, (naiv som jeg er ;)) men det må også sies at jeg ikke forventer noe ;)

Skrevet

Trur du skal sjå langt etter den "gratis gaven", ja. (Og kvifor i alle dager skulle eg kjøpe ein mobiltelefonsignalforsterkar til førti dollar - som kanskje ikkje funkar spesielt bra heller - når det er så bra signal omtrent overalt eg beveger meg? Har du kjøpt ein?)

Nei, there is no such thing as a free lunch; og her er det jo strengt tatt ikkje gratis heller...

Skrevet

Tiltross for alle skriveriene de siste månedene om pyramidespill, etc., så lar tydeligvis folk seg fortsatt lure. Hvor /dum/ går det ann å være?

Gjest ikke bli lurt
Skrevet

Jeg tror nok det er lureri.. Høres ut som pyramidespill.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Tiltross for alle skriveriene de siste månedene om pyramidespill, etc., så lar tydeligvis folk seg fortsatt lure. Hvor /dum/ går det ann å være?

"Hvor /dum/ går det ann å være?"

Veldig dum, tydeligvis. ;-D

Skrevet

Hei,

Fikk du epost?

Med vennlig hilsen

hei, ja jeg fikk e-post, har meldt meg inn men har ikke utforsket det så mye enda ;)

Skrevet

"Hvor /dum/ går det ann å være?"

Veldig dum, tydeligvis. ;-D

hehe, ja når jeg sto opp idag må jeg nok innrømme at det hørtes mer usannsynlig ut enn det gjorde igår klokken 05. Skal nok ikke fortelle om dette til noen kjente ;)

Skrevet

Trur du skal sjå langt etter den "gratis gaven", ja. (Og kvifor i alle dager skulle eg kjøpe ein mobiltelefonsignalforsterkar til førti dollar - som kanskje ikkje funkar spesielt bra heller - når det er så bra signal omtrent overalt eg beveger meg? Har du kjøpt ein?)

Nei, there is no such thing as a free lunch; og her er det jo strengt tatt ikkje gratis heller...

Pinlig som det er å innrømme så har jeg nok kjøpt en

"rødme rødme" ;o

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gikk du på den der?

Muhahahahahahaaaaaaa. :)

Skrevet

Om du har veldig stor flaks, kan det hende at du får noe.

Saken er at dette er et pyramidespill, du og alle andre som kommer med relativt sent må vente -lenge- før dere nærmer dere toppen av pyramiden.

Om pyramiden overlever frem til 2007-08, kan du kanskje håpe på en gevinst...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...