Gå til innhold

Norske DVD-butikker online

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hodet ble plutselig helt tomt da jeg skulle lete etter noen Disney-DVDer. Trenger tips om norske online butikker der jeg kan finne DVD. Ikke cdon.com, de har ikke det jeg er ute etter.

Skrevet

Tusen takk, det var kjapt levert. :-)

Ser ut til at de 11 Disney-klassikerne jeg fremdeles mangler er umulig å få tak i på norsk enda. *sukk* Visste det vel egentlig, men jeg måtte bare sjekke siden en del av dem kan skaffes på engelsk.

Sjekk med cdon.com - kanskje du får tak i en svensk eller dansk versjon, om det er noen hjelp?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sjekk med cdon.com - kanskje du får tak i en svensk eller dansk versjon, om det er noen hjelp?

Dansk og norsk versjon av Disney-filmene er på samme DVD. Har dessuten inntrykk av at om de finnes på norsk, så finnes de også på svensk. Og da stemmer nok det samme for det motsatte. Er ikke sikkert at alle filmene som er gitt ut på DVD enda, det tok jo 10 år før Løvenes Konge kom å det formatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...