Gå til innhold

Bursdager og hvem som blir bedt?

Anbefalte innlegg

Gjest en mamma i nord
Skrevet

ja, for vi har alltid hatt en regel om å fylle opp rundt bordet - og det har jeg fått mye kritikk på fra DOL - Som regel har det blitt 2 fra klassen - 2 kusiner, ei søster og en niese - og så var det fullt.

Nå tenkte vi alle jentene i klassen - men da må slekta vike....:)

Jeg synes jo ikke noen trenger å kritisere deg for dette. Mye verre hadde det vært om f.eks bare en fra klassen ikke ble bedt. Eller for den saks skyld bare en av mange kusiner.

Skrevet

Jeg synes jo ikke noen trenger å kritisere deg for dette. Mye verre hadde det vært om f.eks bare en fra klassen ikke ble bedt. Eller for den saks skyld bare en av mange kusiner.

Ja, det ville jeg aldri ha gjort. Har i grunnen aldri tenkt noe på det her - men leste om alle de som syns de måtte be "alle 15" og sånn -og det syns jeg ikke man må om man ikke har plass. Min lille Plutt blir bed i vanvittig mange bursdager og vi kan aldri "be igjen" - hun bli bedt til de i klassen, de i klassene over og under -de fra barnehagen, kusiner etc. Om noen blir fornærmet på at vi ikke ber tilbake - så får vi aldri vite det likevel :)Skulle hatt brusdag på sommeren med stooor hage og grillpary - DET hadde vært helt topp. Plutten er så sosial.

Min eldste er IKKE sosial - så hun ville heller ha med en venninne på kino og restaurant etc - hun fikk hysterisk anfall om vi hadde mange hjemme...:)

min melomste vil ha flotte 3.retters middager sammen med noen jenter - hjemme - og jeg skal varte dem opp. - hihi

Dem får som dem vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...