Gå til innhold

Universitetet i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Leselysten
Skrevet

Jeg har lyst å lese ett eller annet. Ett grunnfag.kan jeg ta det uten å være på undervisning ? Jeg bor ikke i Oslo, dessuten jobber jeg.Noen som vet?

Skrevet

Gå innpå hjemmesiden til UiO, finn deg et fag du kan tenke deg å ta. Se hvor mye du må være der og når på dagen forelesningen er. Noen går på ettermiddagen. Kontakt en rådgiver på det aktuelle fakultetet for evt. spørsmål.

Gjest papirtiger
Skrevet

Med kvalitetsreformen så tror jeg de fleste grunnfag har litt obligatorisk undervisning. Med mindre du vil ta det som privatist, men det har blitt relativt dyrt (også pga kvalitetsreformen)

Hadde nok hjulpet om du sa litt om hva du kunne tenkt deg..

Gjest Mr Papp
Skrevet

Med kvalitetsreformen så tror jeg de fleste grunnfag har litt obligatorisk undervisning. Med mindre du vil ta det som privatist, men det har blitt relativt dyrt (også pga kvalitetsreformen)

Hadde nok hjulpet om du sa litt om hva du kunne tenkt deg..

Hvordan er ditt inntrykk av holdningene til reformen blant studentene, nå et par år uti den?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvordan er ditt inntrykk av holdningene til reformen blant studentene, nå et par år uti den?

Tror de fleste er positive til reformen. Det er bare de aller sløveste som taper på det.

Karaktersettingen vil nok også gå seg til etter hvert.

(Vi ble ikke påvirket av reformen..så har ikke så mye personlige erfaringer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...