Gå til innhold

Fjerne nesehår

Anbefalte innlegg

Gjest urskogen
Skrevet

Hvordan får jeg vekk de motbydelige, svarte hårene som stikker ut av nesa?

Bruker neglesaks, men det er jo litt risikabelt for så vidt.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg nese-/ørehårsfjerner da vel:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der er ekstremsport uansett hvordan du velger å gjøre det. Selv har jeg flere ganger vært nære på å shave av meg store deler av nesa med høvelen. Så Mac3 anbefales ikke.

Heldigvis er jeg ikke spesielt behåret, men hvis jeg engang blir det kommer jeg til å gå for voks. Det går helt sikkert fint å vokse nesa.

Skrevet

Det der er ekstremsport uansett hvordan du velger å gjøre det. Selv har jeg flere ganger vært nære på å shave av meg store deler av nesa med høvelen. Så Mac3 anbefales ikke.

Heldigvis er jeg ikke spesielt behåret, men hvis jeg engang blir det kommer jeg til å gå for voks. Det går helt sikkert fint å vokse nesa.

Hehe, kan tenke meg det blør ganske heftig hvis du kutter deg i nesa,ja:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, kan tenke meg det blør ganske heftig hvis du kutter deg i nesa,ja:o)

Du aner ikke hvor mye blod det faktisk er i nesa. Selv i en sånn liten og sexy utgave som jeg har!

Skrevet

Du aner ikke hvor mye blod det faktisk er i nesa. Selv i en sånn liten og sexy utgave som jeg har!

Nesa di er et prakteksemplar.

Egentlig kanskje litt mot oddsene kanskje ettersom du er resultat av generasjoner med innavl i Odalen;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nesa di er et prakteksemplar.

Egentlig kanskje litt mot oddsene kanskje ettersom du er resultat av generasjoner med innavl i Odalen;-)

Min odalsnese er unntaket som bekrefter regelen. :)

Skrevet

Min odalsnese er unntaket som bekrefter regelen. :)

Hva er spesielt med Odalsneser? :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det fordi du har Whisky-nese:-) *erte*

Skrevet

Jeg har prøvd nesehårsklipper, men funnet ut at en stø hånd og en liten saks er det beste :-)

".............................."

Skrevet

Ta pinsetten i høyre hånd, lag oppstoppernese med venstre, og en - to og tre NAPP:-)

Skal love deg at tårene ikke renner....de spruter!

Skrevet

Ta pinsetten i høyre hånd, lag oppstoppernese med venstre, og en - to og tre NAPP:-)

Skal love deg at tårene ikke renner....de spruter!

det er GRUUUUZOMT!

Gjest Bra den
Skrevet

Sånn nesehår klipper slo godt an hos både sambo og en venn av meg. Den er rask og effektiv.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg napper. Vet at mange synes at det er utrolig vondt, men det er bare de første gangene - etterhvert blir hårsekkene mindre "harde" og det bli ikke noe problem å nappe... Og så er hårene borte lenger enn om du bare klipper dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...