org Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hva er ditt favorittpålegg? Mitt (eller snarere mine) er - skinke med tomat, agurk og majones - krydderskinke av kalkun - grov leverpostei 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Tunfisk i majones med masse hakket rå løk og pepper..... 0 Siter
Moraki Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Tunfisk i majones med masse hakket rå løk og pepper..... Jeg er matvrak, så jeg liker all slags matpålegg :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Jeg bruker også tomat, agurk og majones på skinke eller salami. Ellers så er hjemmelaget moltebær favoritten. Og siden det er litt begrenset tilgang på det, så spiser jeg alt annet syltetøy. Det beste kjøp-syltetøyet er ripsbærgelé. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Jeg er sånn som liker pålegg i perioder, akkurat nå er det spekeskinke med avocado og tomat. For en stund siden var det roastbeef med det samme, og for enda lenger stund siden var det makrell i tomat. Er ikke glad i søte pålegg. 0 Siter
Niobe Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Skinke av forskjellig slag. Gjerne sånn med krydder. Røkt kalkunpålegg. 0 Siter
Dory Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Leverpostei med agurk, hamburgerrygg, kalkunpålegg. Og av og til er det faktisk godt med loff med nuggatti:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Leverpostei (men den må være fra Stabburet!) og fenalår. Men det aller, aller beste er sirup!! Sirup på skiva tillater jeg meg ikke å spise mer enn en periode i året (dvs til boksen er oppspist ;o)) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Jeg er brunostoman:) Ellers er jeg glad i: -skinke med tomat, agurk og purreløk -roastbeef med stekt(ikke sprø, men myk) løk namnam 0 Siter
Gjest Schneider Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 -Trønderfår med agurk -Løkrull -Kvitost med agurk/paprika 0 Siter
thinkerbell Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 *mumler*.. fryktelig saa sunne alle plutselig ble da... 0 Siter
Zarine Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det eg LIKER best på skiva? Hmmmm... Det er jo så mange gode ting; kva ein vel har jo litt med kva type brød ein har også (knekkebrød krev sin eigen type pålegg, syns eg), men eg mumsar gjerne på: - Leverpostei (gjerne m rødbeter/sylteagurkar eller bostonagurk) - Sardiner i olje - Makrell i tomat - Havbris (makrell og pepper, trur eg) - Skinkesteik m sylteagurk - Roastbiff m løk og nykverna pepper - Kalkunskinke m halve cherrytomatar - Nugatti .... men det blir mest kvitost på skivene her i huset lell... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 - Gullsalami og agurk & - Smør og banan!!!!! Mmmmm.....Slurp..... 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg sverger til gulosten, ingen over ingen ved siden. Vanligvis er det Norvegia det går i, kjøper Synnøve Finden innimellom for å støtte oppom andre enn Tine. Skeier ut med Jarlsberg for tiden, det er en vinner! Søte pålegg som syltetøy og sjokoladepålegg spiser jeg nesten aldri. Bare om jeg fyser på noe ekstra eller er matlei. Har heller aldri gitt dette til poden. Føler vi klarer oss bra uten. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg er periodespiser. Nå for tida er det bare hjemmelaga bringebærsyltetøy på skiva (etter at jeg rydda i fryseren til mormor). Før dethadde jeg en lang brunost-periode, og før det igjen en gulost-med-tomat-periode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.