Gå til innhold

alternativ behandling

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

noen som har positive erfaringer fra alternativ behandling på noen slags måte?

Skrevet

Ja. Datteren var fryktelig plaget med sterke menssmerter + at hun slet med angst for at vi foreldre skulle dø..

(Jeg har hatt kreft, derfor denne angsten)

Hun gikk til kinesolog/helhetsterapaut.

Med fantastisk godt resultat.

Fikk litt forskjellig behandling. Soneterapi, og behandling med blomstermedisin bl.a. Bachs - eller Barths blomstermedisin, som ble blandet spesielt for henne.

2 1/2 år siden hun sluttet med behandlingen, og angsten er helt borte.

Hva menssmertene angår, har hun nå litt vondt 2. hver måned. hun er storfornøyd.

Gjest Alternativfreak
Skrevet

Samme som Gregga skrev om,menssmerter. Forsvinner helt for et år av gangen ved bruk av øreakupunktur. Tar en ny omgang når det blir for vondt igjen, og er vekk en periode igjen.

Allergien min har også nesten forsvunnet ved hjelp av alternativ behandling.

Bruker også Bachs blomstermedisin hvis jeg får angst.

Skrevet

Jeg brukte fotsonetarapi for å bli gravid! Skal si det gjorde susen,etter et par års prøving:-)

Skrevet

Sønnen min fikk hudeksemen sin kurert av homeopati. Hadde prøvd div salver anbefalt av lege før, uten at det hjalp - også kortison, som legen sa vi måtte være veldig forsiktig med. Han hadde svære, røde utslett og klødde en masse i de. Kortisonen hjalp heller ikke helt, stagget utviklingen men ble ikke helt borte og vi ble bekymret for det var jo ikke bra for en baby å bruke kortison lenge. Han var nesten 8 mnd da vi ble anbefalt homeopati, var veldig skeptisk for fyren så ikke engang på eksemet, bare plukket frem div. "medisiner" basert på målinger med et apparat på foten hans (mellom tærne)...målte metallinnhold i kroppen eller noe? Så fikk vi spesialblandet medisin, kostet oss ca 500 (men selve beh. var gratis for han syntes sønnen vår var så liten og det hele tok ca 5min). Etter en uke forsvant det meste, og etter to uker kunne vi slutte med medisinen. Skikkelig utrolig. Veldig grei fyr og, da han hørte hvor liten sønnen vår var så fikk vi time nesten med en gang, han har ellers lange ventelister visstnok men ville ikek at babyer skulle lide så lenge..

Har ellers prøvd akupunktur mot fødselssmertene på sykehuset v/fødselen, synes ikke det hjalp noe, men en vet aldri, kanskje det stagget smertene fra å bli verre men de ble aldri vekke..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...