Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*himle*

ikke var jeg førstemann til å svare heller.

...og jeg ville bare se om det var noen her på en lørdagskveld! :)

Takk alle sammen! :)

Skrevet

*himle*

ikke var jeg førstemann til å svare heller.

*fnis*

ja, spør om dingser og dubbeditter og hva du har i hånveska og du får svar før du har trukket pusten på dette forumet..men spør om viktige essensielle spørsmål og du risikere å forbli ubesvart;-)

Skrevet

...og jeg ville bare se om det var noen her på en lørdagskveld! :)

Takk alle sammen! :)

*busted*

Skrevet

*fnis*

ja, spør om dingser og dubbeditter og hva du har i hånveska og du får svar før du har trukket pusten på dette forumet..men spør om viktige essensielle spørsmål og du risikere å forbli ubesvart;-)

hehe. For ikke aa snakke om ".. hva synes dere om dette navnet.."?

:)

Skrevet

hehe. For ikke aa snakke om ".. hva synes dere om dette navnet.."?

:)

eh..jepp.. *hvisker*

men jeg må si at selv om ikke jeg er i nærheten av å planlegge å få barn, så har jeg snappet opp noen fine navn:-)

(det var leit å høre hvordan du sliter for tiden. du har helt rett; det burde være noen som tok den jobben det er å ordne opp i papirer/møter med det offentlige mens man er syk. man skal være frisk for å være syk. og akkurat faktisk det at det gjør deg sykere å ha økonomiske bekymringer skjønner man ikke før man har erfart det. jeg ønsker deg lykke til og håper du får en oppegående saksbehandler med vett mellom øra og empati!)

Skrevet

eh..jepp.. *hvisker*

men jeg må si at selv om ikke jeg er i nærheten av å planlegge å få barn, så har jeg snappet opp noen fine navn:-)

(det var leit å høre hvordan du sliter for tiden. du har helt rett; det burde være noen som tok den jobben det er å ordne opp i papirer/møter med det offentlige mens man er syk. man skal være frisk for å være syk. og akkurat faktisk det at det gjør deg sykere å ha økonomiske bekymringer skjønner man ikke før man har erfart det. jeg ønsker deg lykke til og håper du får en oppegående saksbehandler med vett mellom øra og empati!)

fine navn og fine navn fru blom...

(takk trollet. Det hjelper aa komme inn paa dol og flerre av seg bekymringene) :)

Skrevet

fine navn og fine navn fru blom...

(takk trollet. Det hjelper aa komme inn paa dol og flerre av seg bekymringene) :)

*humre*

ja, noen er ganske kreative i sin iver etter å "ikke være som alle andre":)

Jeg så en unge i Aftenposten i dag som ht Benji! Pappaen var visst ikke norsk, noe som muligens kan forklare det, men ellers så må jeg si at det vekker assosiasjoner til en viss gatemiks av en hund i filmen om "Benji":)

natta!

Skrevet

*humre*

ja, noen er ganske kreative i sin iver etter å "ikke være som alle andre":)

Jeg så en unge i Aftenposten i dag som ht Benji! Pappaen var visst ikke norsk, noe som muligens kan forklare det, men ellers så må jeg si at det vekker assosiasjoner til en viss gatemiks av en hund i filmen om "Benji":)

natta!

LOL! det neste blir Keiko!

natta :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL! det neste blir Keiko!

natta :)

Treneren til Start heter Keiko. Ser til og med litt ut som Keiko. Bortsett fra at han i aller høyeste grad er levende. Men han er en attraksjon han også. Barnevennlig og greier. Får mediaomtale og alt. Lurer til og med på om han spiser rå fish. Sushi.

Skrevet

Treneren til Start heter Keiko. Ser til og med litt ut som Keiko. Bortsett fra at han i aller høyeste grad er levende. Men han er en attraksjon han også. Barnevennlig og greier. Får mediaomtale og alt. Lurer til og med på om han spiser rå fish. Sushi.

LOL!

Gjest rutangis netu
Skrevet

*fnis*

Skal en svare på om alvorligere saker,s å må en tenke da! Ikke alle orker det. Eller gidder. Noen kan ikke heller.

Skrevet

Du har vel fått visshet, men bare for å presisere :-)

Ipod er en Mac-mp3 spiller. Dvs normalt ukompatibel med andre datamaskiner enn MacIntosh, sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...