Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære doktor!

Jeg er en jente på 25 år som lurer på hva som skyldes min urene hud, såre hodebunn, dårlig fordøyelse og sakte vektøkning. Jeg har et normalt og variert kosthold, drikker veldig sjelden, røyker ikke og har et normalt søvnmønster. Jeg er fysisk aktiv og trener kondisjon minimun 3 ganger i uken. Har prøvd det meste for å få fordøyelsen igang (svisker, linfrø, helsekost), men ingenting hjelper. Jeg er for det meste oppblåst og det kan gå dager mellom hver gang noe skjer. En test viste at det er ikke er noe galt med stoffskiftet. Tok for noen mnd siden antibiotika kur for å bli kvitt kviser, dette hjalp en liten stund før de kom tilbake for fullt. Jeg er inne i en litt vanskelig periode med mye å tenke på nå, og jeg vet at psyken har innvirkning på kroppen, men nå er jeg temmelig sliten. Det virker som om kroppen er i opprør mot noe. Jeg har også prøvd å holde meg borte fra melkeprodukter (i tilfelle laktose intolleranse), uten endringer. Jeg ser rett og slett syk ut, føler meg uopplagt og dette fordi jeg stresser litt. Har du en teori til hva dette kan skyldes og hva jeg evt kan gjøre?

Hilsen Kristine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171558-kropp-i-oppr%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hørt om candida? De aller fleste har sopp innvortes i tillegg til utvortes. Spesielt utsatt er du etter en antibiotikakur.

For å balansere syre/base balansen i kroppen din, rense ut slaggstoffer og tilføre kroppen de vitaminer, mineraler og enzymer den har behov for, anbefaler jeg deg å drikke aloe vera og å ta omega3. Da har du et fullverdig, naturlig kosttilskudd.

Aloe veraen er også soppdrepende og bakteriehemmende.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171558-kropp-i-oppr%C3%B8r/#findComment-1128660
Del på andre sider

Har du hørt om candida? De aller fleste har sopp innvortes i tillegg til utvortes. Spesielt utsatt er du etter en antibiotikakur.

For å balansere syre/base balansen i kroppen din, rense ut slaggstoffer og tilføre kroppen de vitaminer, mineraler og enzymer den har behov for, anbefaler jeg deg å drikke aloe vera og å ta omega3. Da har du et fullverdig, naturlig kosttilskudd.

Aloe veraen er også soppdrepende og bakteriehemmende.

Lykke til.

(PST - mail til deg,- men jeg vet ikk eom jeg har rett adresse...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171558-kropp-i-oppr%C3%B8r/#findComment-1128662
Del på andre sider

• 17 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...