Gå til innhold

ka kan eg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest uviten23
Skrevet

Heisann.

Eg ble fortalt av damen min idag at hun tenkte mye på mat og kroppen sin og slike ting. har vel egentlig alltid visst at det var noe med hun for hun spiser ektremt lite når hun eter :(

og hun har vert depressiv noen dager no og er ofte trøtt så er jo tydelig at dette har gått litt for langt.

så det eg lurer på er om noen har noen tips og ka eg som kjøreste kan gjøre?

hun har ingen å snakke med om det utenom meg, siden eg ble fortalt det til idag..

hun vil ikkje si det itl moren for da blir det bare spetakkel sier hun..

mn bør hun oppsøke psykolog eller kan ikkje de gjøre stort??

må bare si at hun har en dødsflott kropp og eg kan ikkje skjønne at jenter tenker disse tankene..er helt forferdelig..

mn hun sa at hun ikkje ser på kroppen sin på samme måte som vi andre..

mn eg syns det er trist når det prob ska gå utover forholdet og at hun blir sliten å nesten ikkje gidder å gjøre noe :( syns veldig synd i jenten å vil gjøre alt for at hun ska ha det bedre!

så eg trener noen tips :)

takker på forhånd

Skrevet

Tror det hun fortalte deg i dag var et rop om hjelp, tror nok det beste ville ha vært om du fikk overbevist henne om at hun må snakke med en profesjonell som vet fremgangsmåten i slike tilfeller. Ellers syns jeg det er flott at du tar initiativ til å hjelpe henne og ikke bagatelliserer problemet.

LYKKE TIL ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...