Heffalomp Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg og samboeren min har lyst til å finne på noe annet enn å sitte foran tv'n og slave. Siden vi har småbarn og bor langt fra familie har vi ikke så mange muligheter for å komme oss ut. Derfor lurte vi på om det kanskje finnes noen brettspill som virkelig er bra som vi kan spille. Noen anbefalinger? 0 Siter
G-bo Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Trivial Pursuit(TP) er et artig kunskapsspill kjærstn min og jeg koser oss med sammen. Synes også strategispillet Risk er artig, men er ikke sikker på om dette kan spilles med kun 2. Godt tiltak er det jo da, å skru av tv`n å prate litt istedet:-) 0 Siter
citoyen Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Sjekk http://www.brettspill.no/ - der finnes beskrivelser og anmeldelser av spillene. Utfordringen er vel å finne et spill som er moro med bare to spillere, de fleste er laget for tre-fire eller mer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Trivial Pursuit og Settlers er slagere hos namoene og oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.