Gå til innhold

Kjeder oss, gode brettspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har lyst til å finne på noe annet enn å sitte foran tv'n og slave. Siden vi har småbarn og bor langt fra familie har vi ikke så mange muligheter for å komme oss ut. Derfor lurte vi på om det kanskje finnes noen brettspill som virkelig er bra som vi kan spille.

Noen anbefalinger?

Skrevet

Trivial Pursuit(TP) er et artig kunskapsspill kjærstn min og jeg koser oss med sammen. Synes også strategispillet Risk er artig, men er ikke sikker på om dette kan spilles med kun 2.

Godt tiltak er det jo da, å skru av tv`n å prate litt istedet:-)

Skrevet

Sjekk http://www.brettspill.no/ - der finnes beskrivelser og anmeldelser av spillene. Utfordringen er vel å finne et spill som er moro med bare to spillere, de fleste er laget for tre-fire eller mer.

Skrevet

Trivial Pursuit og Settlers er slagere hos namoene og oss. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...